Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneAlbertsen skriver: Alfred er 6 måneder. Kommer i seng kl. 19. Bliver ammet kl. 01, 03 og kl. 06. Vågner omkring kl. 07. Hvad er det for nogle sovebørn i allesammen har? Jeg er simpelthen så psykopattræt!!!!
Alfred er 6 måneder.
Kommer i seng kl. 19. Bliver ammet kl. 01, 03 og kl. 06. Vågner omkring kl. 07.
Hvad er det for nogle sovebørn i allesammen har?
Jeg er simpelthen så psykopattræt!!!!
ja enig hvad sker der lige for det. Alberte 29.10.10 vågner flere gange om natten. Rigtig ofte før 0.00. Kommer i seng ml. 19.00-19.30. Den store på 3 vågner sku også af og til.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Naomi (03.11.10) dvs. 6 måneder :b hehe Sover fra kl. 20.00 til kl 07.30 - 08.00 og sådan har det været et par måneder efterhånden :p
nåh ja, og hun vågner aldrig om natten
morethanperfect skriver: Drømmebarn siger jeg dig !
Drømmebarn siger jeg dig !
Ang. nattesøvnen - klager heg ikke. Derimod, er Laura ikke altid den bedste til at sove om dagen.. Men for mig er nattesøvnen den vigtigste.. Nu skal moren bare lige lære at gå tidligere i seng..
min søn kommer i seng kl 20 og vågner 7.30.. uden at være oppe.. sådan har det været i 2 mdr så det er luksus :-)
Nadia&Daniel skriver: Ang. nattesøvnen - klager heg ikke. Derimod, er Laura ikke altid den bedste til at sove om dagen.. Men for mig er nattesøvnen den vigtigste.. Nu skal moren bare lige lære at gå tidligere i seng..
Sådan er det også her !
Lilje 6 måneder her får natflaske kl 20, bliver puttet og sover senest kl 20.45. Hun sover gerne til 6-7.30 hvor hun bliver ammet.
Silas er godt nok kun 4 måneder, men han bliver lagt i seng omkring 20-21 og sover til 6-7 stykker. Han får ingen natflaske.
Sådan har det været i snart 2½ måned
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128