Hvornår kommer dit 5-6 måneder gamle barn i seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.657 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

LBK

Ja som overskriften lyder.

Hvornår kommer jeres 5-6 måneder gamle barn i seng om aftenen og hvorlænge sover han/hun. I må også meget gerne skrive om jeres barn stadig får mad om natten.

Min datter  er 5 måneder og nogle dage. Hun kommer i seng kl. 20.30 (ca.) og vågner et sted mellem 7-8.30. Hun får én flaske om natten, men NOGLEGANGE hænder det, at hun sover igennem. Det er oftest hvis vi har lavet noget i løbet af dagen som har gjort hende helt træt. Fx svømmehal..

Glæder mig til at høre om jeres...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

morethanperfect

L_K skriver:

Hvornår kommer jeres 5-6 måneder gamle barn i seng om aftenen og hvorlænge sover han/hun. I må også meget gerne skrive om jeres barn stadig får mad om natten.

Min datter  er 5 måneder og nogle dage. Hun kommer i seng kl. 20.30 (ca.) og vågner et sted mellem 7-8.30. Hun får én flaske om natten, men NOGLEGANGE hænder det, at hun sover igennem. Det er oftest hvis vi har lavet noget i løbet af dagen som har gjort hende helt træt. Fx svømmehal..

Min son er 6 mdr. og han blir lagt kl 19.00 .. Så plejer det at tage ca. en time og få ham til at stoppe med at skrige og være sur over han skal i seng Så vil tror han falde i søn omkring kl. 20. 00

Anmeld

10. maj 2011

Mor Christa

Hejsa

Min dreng er også lige fyldt 5 mdr .. Han sover omkring 8 - 9 og så sover han typisk til cirka kl 6 og så bliver han ammet .. og sover så til cirka klokken 8 hehe.

Anmeld

10. maj 2011

Clisolka

L_K skriver:

Vi lægger Isabella (6 mrd) mellem 19-19.30 og plejer at give hende en natflaske når vi går i seng - men nogle gange vil hun slet ikke spise, så lægger vi hende igen. Hun sover til omkring 6-tiden 

Vi kan ikke rigtigt finde ud af, om vi evt. skal/kan springe natflasken over 

Anmeld

10. maj 2011

Nadia&Daniel

Laura (25-10-10) kommer i seng kl. 19 - sover omkring 19.30 og vågner igen kl. 06.30.. Laura får ingen flaske om natten og vågner heller ikke..

Anmeld

10. maj 2011

morethanperfect

BB78 skriver:

Vi lægger Isabella (6 mrd) mellem 19-19.30 og plejer at give hende en natflaske når vi går i seng - men nogle gange vil hun slet ikke spise, så lægger vi hende igen. Hun sover til omkring 6-tiden 

Vi kan ikke rigtigt finde ud af, om vi evt. skal/kan springe natflasken over 

... Det der med natflasken skal vi stoppe med når de er mellem 6 og 8 mdr.. Min Sp var her i dag 

Anmeld

10. maj 2011

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Laura (25-10-10) kommer i seng kl. 19 - sover omkring 19.30 og vågner igen kl. 06.30.. Laura får ingen flaske om natten og vågner heller ikke..

Drømmebarn siger jeg dig ! 

Anmeld

10. maj 2011

Clisolka

morethanperfect skriver:

... Det der med natflasken skal vi stoppe med når de er mellem 6 og 8 mdr.. Min Sp var her i dag 

Super, tak for svaret  Jeg glemte alt om at spørge min SP i forrige uge. Vi gjorde faktisk et forsøg i går uden at give hende den - hun sov til 5.55 i morges 

Anmeld

10. maj 2011

morethanperfect

BB78 skriver:

Super, tak for svaret  Jeg glemte alt om at spørge min SP i forrige uge. Vi gjorde faktisk et forsøg i går uden at give hende den - hun sov til 5.55 i morges 

Woow . Vi kan desværre ikk bare stoppe med den

Anmeld

10. maj 2011

AnneAlbertsen

Alfred er 6 måneder. 

Kommer i seng kl. 19. Bliver ammet kl. 01, 03 og kl. 06. Vågner omkring kl. 07.

Hvad er det for nogle sovebørn i allesammen har?

Jeg er simpelthen så psykopattræt!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.