Nå piger :) Hvordan har i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

babyMark

Hejsa

Jeg har også været ekstrem træt og haft rigtig meget kvalme (dog uden opkast). MEN nu er trætheden heldigvis ved at forsvinde og kvalmen kommer kun når jeg er rigtig træt.

Jeg har lige været til nakkefoldscanning idag og alt var super. Skønt at se den lille bønne hoppe rundt og slå kolbøtter

Jeg kan nikke genkendende til humørsvingningerne også. Og så kan jeg bare ikke få te og kaffe ned

Fik friskpresset appelsinjuice idag - det rykker! Nam nam!

Kh Maria (12+4)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Madam Blå

babyMark skriver:

Hejsa

Jeg har også været ekstrem træt og haft rigtig meget kvalme (dog uden opkast). MEN nu er trætheden heldigvis ved at forsvinde og kvalmen kommer kun når jeg er rigtig træt.

Jeg har lige været til nakkefoldscanning idag og alt var super. Skønt at se den lille bønne hoppe rundt og slå kolbøtter

Jeg kan nikke genkendende til humørsvingningerne også. Og så kan jeg bare ikke få te og kaffe ned

Fik friskpresset appelsinjuice idag - det rykker! Nam nam!

Kh Maria (12+4)

Hvor dejligt at du har det bedre Og tillykke med en veloverstået NF! Det er så dejligt at se sin lille baby danse rundt.

Kaffe kan jeg heller ikke få ned. Drak gerne 5 kopper kaffe før jeg blev gravid. Jeg elsker stadig lugten af kaffe, og kan helt glemme at jeg slet ikke kan drikke det. Typisk når jeg er på cafe.. Bestiller en kop kaffe, og når den så kommer dufter jeg til den, tænker Mmmh - tager den op til munden - og ADR!

Hihi - friskpresset appelsin juice er noget af det bedste for tiden for mig i hvert fald.

Anmeld

20. maj 2011

babyMark

Til kristanavHvor er det dejligt at høre at der er andre, der har det på samme måde! Sidst jeg var gravid gik det fint med kaffe/te. Vil dog sige at jeg ikke har det problem med at komme til at bestille kaffe på en cafe. Med en dreng på 22 mdr, fuldtidsarbejde og hus sker det ikke så tit :-) Lurede lige lidt på din profil og kunne se du har bækkenløsning. Av av. Håber svømning hjælper! Du får lige et kram for smerter er bare ik sjovt!

Anmeld

21. maj 2011

Madam Blå

Nej, man har vel ikke så meget tid tilat sidde på cafe og dase med en lille Det glæder jeg mig godt nok til. Er sygemeldt, så har alt for meget tid til at dase.. Heldigvis er min bækkenløsning kommet under kontrol siden jeg blev sygemeldt. Det er virkelig dejligt at kunne gøre tingene i mit eget tempo - som jo er meeget langsomt for tiden.. Men smerterne er til at holde ud, så det skal nok gå

Håber også du har det godt

babyMark skriver:

Til kristanavHvor er det dejligt at høre at der er andre, der har det på samme måde! Sidst jeg var gravid gik det fint med kaffe/te. Vil dog sige at jeg ikke har det problem med at komme til at bestille kaffe på en cafe. Med en dreng på 22 mdr, fuldtidsarbejde og hus sker det ikke så tit :-) Lurede lige lidt på din profil og kunne se du har bækkenløsning. Av av. Håber svømning hjælper! Du får lige et kram for smerter er bare ik sjovt!

Anmeld

22. maj 2011

A.

puha..ja men jeg har det sådan ok..har rigtigt mange rygge/bækken smerter haft bækkenløsning ved min førstegraviditet som var meget slemt kun ikke går eller lave noget som helst så er nok ikke heldigt den gang..mine kvalme er kommet tilbage  og er svimmel alt for tit,synes at det er træls især at man hører fra alle ja men jeg kan trøste dig med at graviditet er ikke en sygdom

Anmeld

22. maj 2011

Madam Blå

A. skriver:

puha..ja men jeg har det sådan ok..har rigtigt mange rygge/bækken smerter haft bækkenløsning ved min førstegraviditet som var meget slemt kun ikke går eller lave noget som helst så er nok ikke heldigt den gang..mine kvalme er kommet tilbage  og er svimmel alt for tit,synes at det er træls især at man hører fra alle ja men jeg kan trøste dig med at graviditet er ikke en sygdom

Øv hvor træls for dig..

Kender til det med bækkenløsning. Er selv sygemeldt med det. Og ja, det kan være rigtig irriterende når folk siger, at en graviditet ikke er en sygdom - når man er syg (og eventuelt sygemeldt) pga af det.. Men de mener det vel godt Synes heller ikke at det burde være en "sygdom", men det er det desværre for nogle.

Håber din kvalme forsvinder igen snart! Det er så irriterende at have.

Husker du at tage jern? Det hjalp på min svimmelhed.

Rigtig god bedring

Anmeld

22. maj 2011

A.

Kristinav skriver:

Øv hvor træls for dig..

Kender til det med bækkenløsning. Er selv sygemeldt med det. Og ja, det kan være rigtig irriterende når folk siger, at en graviditet ikke er en sygdom - når man er syg (og eventuelt sygemeldt) pga af det.. Men de mener det vel godt Synes heller ikke at det burde være en "sygdom", men det er det desværre for nogle.

Håber din kvalme forsvinder igen snart! Det er så irriterende at have.

Husker du at tage jern? Det hjalp på min svimmelhed.

Rigtig god bedring

ja det husker jeg men hjælper ikke så meget  må lige høre læge ad imorgen

Anmeld

22. maj 2011

Madam Blå

A. skriver:

ja det husker jeg men hjælper ikke så meget  må lige høre læge ad imorgen

Øv - håber at lægen kan hjælpe dig i morgen så!

God bedring med det!

Anmeld

29. maj 2011

Moms

Hej

Jeg er tæt på 12 uger og har kun haft lidt kvalme indtil sidste uge, hvor jeg så begyndte at kaste op. Primært morgenkvalme, men kan også være utilpas på andre tidspunkter af døgnet.

Er RIGTIG meget oppustet og ligner hver aften en i 5-6 måned. Det gør ikke så ondt - som når jeg ellers har haft luft i maven uden at kunne komme af med det - så det er positivt.

Jeg har taget 1-1½ kg på.

Jeg har kun haft pletblødning én dag - hvor vi havde rigtig travlt på arbejdet, men ingen underlivssmerter. Mine bryster har hele tiden været ret ømme - men ikke brystvorterne, som der står noget om et sted på baby.dk.

Jeg er ret sulten og får lige pludselig kvalme, hvis jeg glemmer at få spist noget hver 2. time. Jeg er blevet ret glad for sky og har også noget utilpashed over blod - rødt kød - det lugter meget kraftigere end ellers.

Jeg er helt klart blevet mere tårelabil. Kan slet ikke tåle at se eller høre babyhistorier uden at få tårer i øjnene , men manden har jeg ikke været efter  - faktisk holder jeg mere af ham end nogensinde og jeg er én af dem, der er blevet mere glad for sex, siden jeg er blevet gravid. Så det passer ham (og mig) ganske udemærket.

Træt, træt, træt - som en teenager. Jeg fatter ikke man kan være så træt. I dag sov jeg til middag i 3 timer. Ufatteligt at jeg kan holde mig i gang fra 8 (5.30) -17 (18) på arbejdsdage

Moms 11+6 (første barn, 37 år)

NF scanning 8/6 og første JM 15/6.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.