Hej
Jeg er tæt på 12 uger og har kun haft lidt kvalme indtil sidste uge, hvor jeg så begyndte at kaste op. Primært morgenkvalme, men kan også være utilpas på andre tidspunkter af døgnet.
Er RIGTIG meget oppustet og ligner hver aften en i 5-6 måned. Det gør ikke så ondt - som når jeg ellers har haft luft i maven uden at kunne komme af med det - så det er positivt.
Jeg har taget 1-1½ kg på.
Jeg har kun haft pletblødning én dag - hvor vi havde rigtig travlt på arbejdet, men ingen underlivssmerter. Mine bryster har hele tiden været ret ømme - men ikke brystvorterne, som der står noget om et sted på baby.dk.
Jeg er ret sulten og får lige pludselig kvalme, hvis jeg glemmer at få spist noget hver 2. time. Jeg er blevet ret glad for sky og har også noget utilpashed over blod - rødt kød - det lugter meget kraftigere end ellers.
Jeg er helt klart blevet mere tårelabil. Kan slet ikke tåle at se eller høre babyhistorier uden at få tårer i øjnene
, men manden har jeg ikke været efter
- faktisk holder jeg mere af ham end nogensinde og jeg er én af dem, der er blevet mere glad for sex, siden jeg er blevet gravid. Så det passer ham (og mig) ganske udemærket.
Træt, træt, træt - som en teenager. Jeg fatter ikke man kan være så træt. I dag sov jeg til middag i 3 timer. Ufatteligt at jeg kan holde mig i gang fra 8 (5.30) -17 (18) på arbejdsdage 
Moms 11+6 (første barn, 37 år)
NF scanning 8/6 og første JM 15/6.
Anmeld