Nå piger :) Hvordan har i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.992 visninger
18 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Madam Blå

Hvordan har i det? Tænkte det kunne være sjovt at høre jer andre

Jeg har det strålende! Kan stadig blive meget træt tidligt på aftenen, og må overgive mig og gå i seng. Ellers er jeg begyndt at være mega sulten omtrent hver anden time! Spiser dog meget små portioner, da jeg ikke kan spise så meget af gangen.. Kæresten påstår at jeg kan blive humørsyg - men jeg ved ikke hvad han snakker om

Og har stadig min trang til ALT med appelsin

Håber i har det skønt!

Kristina 13+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Ønskeønskeønskebarn

Hej hej

Jeg har den ENDELIG nogenlunde igen... jeg har lagt i næsten 3 mdr. med voldsom utilpashed og opkast fra morgen til aften... Min træthed er stadig stor, specielt midt på dagen og om aftenen.

Jeg Kan simpelthen bare ikke have kød. jeg kanikke købe det, se på det og mindst af alt tilberede det. Så er jo faktisk gået hen og blevet vegetar. Men æg derimod... mmm æg med tomat, og jordbæris, eller rettere ALT med jordbær... det er skønt... smiler...

Sjovt som kroppen reagerer...

Jeg har også været MEGET hormonel de sidste måneder. Både på godt og ondt, men det er så småt ved at vende igen... i hvert fald er det den dårlige hormonelle forandring er ved at træde i baggrunden dejligt...

Catharina 14+4

Anmeld

11. maj 2011

HA87

Jeg har været så heldig hverken af have lidt af morgen kvalme eller noget. Nogle gange har jeg faktisk været i tvivl om jeg overhovedet var gravid..

Har døjet lidt med træthed men det er heldigvis aftaget. Her den sidste måneds tid har jeg dog haft problemer med min iskasnerve og min lænd. Men det går vel nok over

Heidi 18+4

Anmeld

14. maj 2011

Madam Blå

Ønskeønskeønskebarn skriver:

Hej hej

Jeg har den ENDELIG nogenlunde igen... jeg har lagt i næsten 3 mdr. med voldsom utilpashed og opkast fra morgen til aften... Min træthed er stadig stor, specielt midt på dagen og om aftenen.

Jeg Kan simpelthen bare ikke have kød. jeg kanikke købe det, se på det og mindst af alt tilberede det. Så er jo faktisk gået hen og blevet vegetar. Men æg derimod... mmm æg med tomat, og jordbæris, eller rettere ALT med jordbær... det er skønt... smiler...

Sjovt som kroppen reagerer...

Jeg har også været MEGET hormonel de sidste måneder. Både på godt og ondt, men det er så småt ved at vende igen... i hvert fald er det den dårlige hormonelle forandring er ved at træde i baggrunden dejligt...

Catharina 14+4

hihi - ja, det er rigtig sjovt som kroppen reagerer  Underligtat du ikke kan have kød. Men så må du jo bare få dine proteiner på andre måder. Det siges også at være sundere

Men dejligt at du er kommet ovenpå igen. Der er nok noget om snakken, andet trimester er bare det bedste.

Ih ville ønske mine hormoner også kunne give mig lidt fred - eller give kæresten fred, hedder det vel

Anmeld

14. maj 2011

Madam Blå

HA87 skriver:

Jeg har været så heldig hverken af have lidt af morgen kvalme eller noget. Nogle gange har jeg faktisk været i tvivl om jeg overhovedet var gravid..

Har døjet lidt med træthed men det er heldigvis aftaget. Her den sidste måneds tid har jeg dog haft problemer med min iskasnerve og min lænd. Men det går vel nok over

Heidi 18+4

Hvor dejligt at du er sluppet Kan godt forstå, at du har været i tvivl. Nogle mener jo at man SKAL have det skidt for at være gravid. Jeg tror bare det er noget de rigtig dårlige kan trøste sig lidt med

Ja, det håber jeg da at det snart går over.. Jeg har bækkenløsning, så har også problemer med min lænd. Håber ikke dit udvikler sig til bækkenløsning

Anmeld

16. maj 2011

Ønskeønskeønskebarn

Kristinav skriver:

hihi - ja, det er rigtig sjovt som kroppen reagerer  Underligtat du ikke kan have kød. Men så må du jo bare få dine proteiner på andre måder. Det siges også at være sundere

Men dejligt at du er kommet ovenpå igen. Der er nok noget om snakken, andet trimester er bare det bedste.

Ih ville ønske mine hormoner også kunne give mig lidt fred - eller give kæresten fred, hedder det vel

Lige præcis det der med at give kæresten fred... men det er jo heller ikke ligefrem rart for en selv

Anmeld

17. maj 2011

mamiolvi

Jeg har det endelig nogenlunde, er nu i uge 19+1, men har indtil for en uge siden været ekstrem utilpas... Nu er jeg bare mega træt og døjer med rygsmerter , men helllere det end den konstante utilpashed...
skal til MD scanning i næste uge og det ser vi meget frem til...

Anmeld

17. maj 2011

Madam Blå

mamiolvi skriver:

Jeg har det endelig nogenlunde, er nu i uge 19+1, men har indtil for en uge siden været ekstrem utilpas... Nu er jeg bare mega træt og døjer med rygsmerter , men helllere det end den konstante utilpashed...
skal til MD scanning i næste uge og det ser vi meget frem til...

Øv du lyder til at være hårdt ramt Dejligt at utilpasheden er ovre - men irriterende, at den er afløst af træthed og rygsmerter..

Håber det bliver bedre

Det er vel ikke bækkenløsning, du er ved at få?

Hvad gør du ved trætheden? Hjælper det at sove midt på dagen fx? Jeg synes jeg har været så træt den sidste uge.. Så hvis du har gode erfaringer, vil jeg meget gerne høre

Anmeld

17. maj 2011

mamiolvi

Kristinav skriver:

Øv du lyder til at være hårdt ramt Dejligt at utilpasheden er ovre - men irriterende, at den er afløst af træthed og rygsmerter..

Håber det bliver bedre

Det er vel ikke bækkenløsning, du er ved at få?

Hvad gør du ved trætheden? Hjælper det at sove midt på dagen fx? Jeg synes jeg har været så træt den sidste uge.. Så hvis du har gode erfaringer, vil jeg meget gerne høre

Hej ...
Ja men jeg sover når jeg kan komme til det og går tidlig iseng, jeg er sygemeldt fra mit job så det hjælper lidt på det...
--jeg har tre store drenge en på 11 og to på 10 år så jeg kan selvfølgelig ikke sove konstant... men det er en god hjælp ikke at være på job...derudover førsøger jeg at sætte mig nogle mål som jeg bare skal gøre i løbet af dagen så det ikke bare bliver sofa liggerri

Anmeld

17. maj 2011

Madam Blå

mamiolvi skriver:

Hej ...
Ja men jeg sover når jeg kan komme til det og går tidlig iseng, jeg er sygemeldt fra mit job så det hjælper lidt på det...
--jeg har tre store drenge en på 11 og to på 10 år så jeg kan selvfølgelig ikke sove konstant... men det er en god hjælp ikke at være på job...derudover førsøger jeg at sætte mig nogle mål som jeg bare skal gøre i løbet af dagen så det ikke bare bliver sofa liggerri

Jeg er også sygemeldt - dog pga bækkenløsning. Men kan godt være jeg skulle tage en lur midt på dagen. Er fudstændig bombet når klokken bliver 19..

Hihi - nej du kan vel ikke sove hele dagen, når du har børn. Men er det ikke dejligt at have dem at stå op til Jeg prøver også at sætte mig mål hver dag, men synes ofte det ender med sofa liggeri.. Men jeg har heller ingen andre end mig selv og min kæreste at tage mig af.

Jeg vil prøve at tage mig en lur i løbet af dagen i dag. Er allerede ekstremt træt..

Glæder mig til at høre en update på din MD snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.