Ihhh håber snart jeg er gravid igen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej

Min kæreste og jeg blev forældre til en lille dreng for snart 8 mdr. siden. Han er bare så dejlig og utrolig nem

Den anden dag da vi lå i sengen min kæreste og jeg, spurgte han om vi ikke skulle lave en mere. Ihhh hvor blev jeg overrasket over, at han vil i gang igen. Men selvfølgelig også glad. Jeg har altid gerne mine børn tæt på hinanden.... Jeg havde bare ikke troet at han ville i gang igen . Men som han sagde, ved vi jo ikke hvor længe der går inden jeg bliver gravid igen. Sidst tog det 10 mdr. Så nu skal vi i gang igen ..... Jubiiiiii

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

BellaCiinea

Anonym skriver:

Hej

Min kæreste og jeg blev forældre til en lille dreng for snart 8 mdr. siden. Han er bare så dejlig og utrolig nem

Den anden dag da vi lå i sengen min kæreste og jeg, spurgte han om vi ikke skulle lave en mere. Ihhh hvor blev jeg overrasket over, at han vil i gang igen. Men selvfølgelig også glad. Jeg har altid gerne mine børn tæt på hinanden.... Jeg havde bare ikke troet at han ville i gang igen . Men som han sagde, ved vi jo ikke hvor længe der går inden jeg bliver gravid igen. Sidst tog det 10 mdr. Så nu skal vi i gang igen ..... Jubiiiiii

Skønt! 

Anmeld

10. maj 2011

Muffinmus

man kan aldrig vide:-)

Første barn tog en MA og 3 års tid at lave, mens lillesøster kun tog en SA og 5 mdr...SÅ KÆMPE forskel på det og det kan sagtens være det kun tager jer 1 mdr, eller 5, det er spændende at se:-)

Men det er ds super dejligt at i er klar, her gik vi i gang da storebror var 7 mdr, så næsten samme tid, vcar gravid med lillesøster lige omkring hans 1 års fødselsdag:-)

Jeg åber i får gevinst hurtigt og kan glæde jer over en kommende lillesøster/bror.

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

man kan aldrig vide:-)

Første barn tog en MA og 3 års tid at lave, mens lillesøster kun tog en SA og 5 mdr...SÅ KÆMPE forskel på det og det kan sagtens være det kun tager jer 1 mdr, eller 5, det er spændende at se:-)

Men det er ds super dejligt at i er klar, her gik vi i gang da storebror var 7 mdr, så næsten samme tid, vcar gravid med lillesøster lige omkring hans 1 års fødselsdag:-)

Jeg åber i får gevinst hurtigt og kan glæde jer over en kommende lillesøster/bror.

Nej det er rigtigt man kan aldrig vide... Det er da dejligt de lykkes så hurtigt for jer... Har det været hårdt at have 2 små børn så tæt på hinanden?

Tak skal du have, det håber jeg også

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Skønt! 

Ja meget

Men det er nu også underligt at skulle blive gravid igen...

Anmeld

10. maj 2011

Muffinmus

Anonym skriver:

Nej det er rigtigt man kan aldrig vide... Det er da dejligt de lykkes så hurtigt for jer... Har det været hårdt at have 2 små børn så tæt på hinanden?

Tak skal du have, det håber jeg også

jeps, det var hårdt, især de første 6 mdr, der var der for lidt arme og for lidt opmærksomhed til dem begge synes jeg. Synes jeg gjorde meget for at han ikke skulle føle sig snydt for noget da hun kom, men alligevel sad jeg med lidt dårlig samvittighed overfor enten den ene eller anden.

Men det går bedre nu, selv om vi stadig har en del at se til dem 2 abekatte der laver unoder og begge er i selvstændighedsfasen..kors mand:-)LLad os bare sig vi er TRÆÆTE når kl rammer 20 og begge unger er puttet og sover...forhåbenligt, for lige nu kører de et show og holder hinanden vågne trods hvert sit værelse.

Men de leger også meget sammen og man kan se de kan savne hinanden og spørger meget hvis den anden ikke er der.

Jeg får ikke ret tit dårig samvittighed mere, heldigvis og er glad for de kan lege sammen så hurtigt og nyde hinanden når de ikke lige slås:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.