Nok det sygeste jeg har læst (sex med insekter)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Mi

Når jeg hører om nogen som har lus, så begynder min hovedbund at klø. Hvis mænd læser linket, hvordan får de det så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Rosa

Det der er sgu da en joke  En rigtig veludført en  Hold ferie hvor jeg grinede da jeg læste det med hvordan man vaskede insekterne uden at skade dem  Og lige inden snakker han om at sperme ud over dem - so much for dyrevelfærd 

Anmeld

10. maj 2011

Ryberg

Mi skriver:

Når jeg hører om nogen som har lus, så begynder min hovedbund at klø. Hvis mænd læser linket, hvordan får de det så?

hahahaha

Anmeld

10. maj 2011

Louisiana

Rosa skriver:

Det der er sgu da en joke  En rigtig veludført en  Hold ferie hvor jeg grinede da jeg læste det med hvordan man vaskede insekterne uden at skade dem  Og lige inden snakker han om at sperme ud over dem - so much for dyrevelfærd 

Den studsede jeg også over. Og var færdig af grin, da jeg læste den med, at få pant for flasken bagefter

Anmeld

10. maj 2011

Rosa

Louisiana28 skriver:

Den studsede jeg også over. Og var færdig af grin, da jeg læste den med, at få pant for flasken bagefter

Præcis!!! 

Anmeld

10. maj 2011

Rosa

Louisiana28 skriver:

Præcis!!! 

Anmeld

10. maj 2011

merle2010

århh piger hold dog op med at være så sippede... jeg synes det lyder frækt

Anmeld

10. maj 2011

Mor til Ella

KittyGirl skriver:

En linkede lige det her på facebook.... seriøst... er målløs!

http://www.sol.dk/debat/158-fetich/2250117-sex-med-insekter

Hvad sker der lige for folk?

Hvis det passer

Så trænger han seriøs til en ganske alm. hobby

Klamt

Anmeld

14. maj 2011

Mussi30

Er jeg den eneste, der faktisk er lidt chokeret over de svar han får?

Jeg tror helt klart, det er en and  Jeg tror ikke man liiiige vælger et så bredt forum som sol.dk, hvis man har sådan en fetish.

Men jeg er sgu lidt chokeret over folks sprog Og at folk siger, at det er bedre at købe sig en prostitueret?? Så det er okay at "misbruge" (hvilket det i mange tilfælde er) en kvinde, men ikke et insekt? Jeg forstår det sgu ikke helt...

Don't get me wrong - sex med insekter og dyr er klamt! Men...

Anmeld

14. maj 2011

mor-til-vanessa

jeg synes faktisk det er et sjovt at læse. 

altså forstås på den måde, at jeg tror simpelhen ikke på det, synes det er lidt sjovt at der er nogle der skriver så seriøse svar som om de ikke mener det.

go underholdning at læse, men stakkels dyr hvis det passer. og ja så burde han måske søge noget behandling, hvis han virkelig knalder med myre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.