Nok det sygeste jeg har læst (sex med insekter)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

liwsmor

KittyGirl skriver:

En linkede lige det her på facebook.... seriøst... er målløs!

http://www.sol.dk/debat/158-fetich/2250117-sex-med-insekter

Hvad sker der lige for folk?

det jo sygt.. jeg blev helt røstet over der findes sådan nogen folk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

mama09

KittyGirl skriver:

En linkede lige det her på facebook.... seriøst... er målløs!

http://www.sol.dk/debat/158-fetich/2250117-sex-med-insekter

Hvad sker der lige for folk?

føj

Anmeld

10. maj 2011

Zafir

Desværre er det jo sådan, at så længe der er nogen der kan tænke det, så eksisterer det ...
Jeg er ikke helt sikker på om det er en and eller ej, men jeg tror ikke det er urealistisk at der er folk der gør sådan noget... Desværre.
Jeg er for at udforske og dyrke sin seksualitet, men det skal være så længe det ikke går udover nogen og desværre, så kan man jo både sige a tdet går udover dyrene, men også ham selv, da det fremmedgører ham endnu mere fra det samfund han har svært ved at finde sig selv i...
Sygt og stakkels menneske. Jeg er faktisk ikke så ked af det med insekterne, for vi har alle problemer med myrer, fluer osv... MEN at dyrke sex med dem for at slå dem ihjel... ak ve...

Anmeld

10. maj 2011

Cris

LenaJohansen skriver:

det er jo direkte for SYGT det der... Og så er der ligefrem nogen der svare SERIØST på det... OMG OMG OMG!!!!!

Det tænkte jeg også! 

Anmeld

10. maj 2011

Cris

Faktisk kikkede jeg lidt på nettet, jeg søgte efter "masturbation with insects" og der kom op faktisk en del, men jeg gider ikke at åbne noget eller læse noget mere... Der er åbenbar nogle der gør det... Jeg synes, at de er desværre syge og at de skulle have hjælp. Og min mave har det rigtigt skidt lige nu...

Anmeld

10. maj 2011

lucas<3

han skulle da ha noget hjælp hvis det er rigtigt.. men det tror jeg nu næppe det er.. men dælme klamt og læse om.. S:

Anmeld

10. maj 2011

Kofoed.

Jeg gav kæresten pcen og sagdee "hvis du læser første indlæg igennem, så er du lidt sej", han nåede til fluen og så fik jeg ellers pcen tilbage og han smuttede ud i køkkenet...

Men puha den var ubehagelig at komme igennem.

Anmeld

10. maj 2011

sandorff

Eva. skriver:

Mon ikke det er en and....

jeg tror altså også han ta`r pis på os....

Anmeld

10. maj 2011

Muffinmus

ej, jeg både griner og græmmes på EN gang.

Griner over de svar der er kommet og i håbet om at det ikke er sandt, men græmmes hvids han seriæst gør sådan noget. DEt er jo ikke bare en fettish, manden er jo komplet gal i hovedet.

Anmeld

10. maj 2011

Chillien

En and??? Er det det samme som en troll?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.