Gispe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Kamulla

jeg gispede, men gik i stykker fra A-Z alligevel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg skal føde om 3 uger, og jeg er bare så nervøs for presseveerne for jeg kan ikk gispe rigtigt

håber bare ikk jeg skal presse i flere timer.

hvis man ikk gisper flækker man så ikk for det meste ?

Jeg har ikke gået til fødselsforberedelse (er jo født til at føde børn) og klarede det fint nok. Kunne heller ikke se mig selv gispe eller for den sags skyld øve mig på det, og skulle faktisk også kun gispe kort, og det gik fint. (kunne ikke mærke mine presseveer, LUKSUS)

Anmeld

10. maj 2011

2babygirls

Sallisørøver skriver:

jeg gispede, men gik i stykker fra A-Z alligevel 

AVS Har du haft nogle problemer med det eller hvordan ???

Anmeld

10. maj 2011

Dictes mor

Jeg gispede ikke, men brugte en specielt slags vejrtrækningshalløj som jeg har lært til yoga, og det virkede godt.

Anmeld

10. maj 2011

Kamulla

Tina&Martin skriver:

AVS Har du haft nogle problemer med det eller hvordan ???

ja havde ondt 1½år efter.. får det stadig hvis jeg står op i længere tid.. så bliver jeg øm i arvævet (sorry for the details)

Anmeld

10. maj 2011

2babygirls

Sallisørøver skriver:

ja havde ondt 1½år efter.. får det stadig hvis jeg står op i længere tid.. så bliver jeg øm i arvævet (sorry for the details)

Helt i orden med detajler.. tøser er ikke så sarte..
Uha, det var virkelig min største frygt at det ville gå så galt at man havde en stor revne og ville få varige men af det

Anmeld

10. maj 2011

Laulund87

Jeg lå altså heller ikke og gispede Fik ikke besked på det eller noget..

Anmeld

10. maj 2011

Kamulla

Tina&Martin skriver:

Helt i orden med detajler.. tøser er ikke så sarte..
Uha, det var virkelig min største frygt at det ville gå så galt at man havde en stor revne og ville få varige men af det

det gik bare forhurtigt i mit tilfælde og der var ikke plads.. sååå derfor gik det galt.. og så pressede jeg forkert da jeg lå og holdte fast i den bøjle der hang over hovedet.. så pressede mod endetarmen.. fik det afvide og skulle holde under mine ben istedet... ved ikke om det er det der har gjort det.. for det var ikke da han kom ud...  bare i starten

Anmeld

10. maj 2011

2babygirls

Sallisørøver skriver:

det gik bare forhurtigt i mit tilfælde og der var ikke plads.. sååå derfor gik det galt.. og så pressede jeg forkert da jeg lå og holdte fast i den bøjle der hang over hovedet.. så pressede mod endetarmen.. fik det afvide og skulle holde under mine ben istedet... ved ikke om det er det der har gjort det.. for det var ikke da han kom ud...  bare i starten

av av av.... men i det øjeblik gør man bare hvad der fungere for en, og så kommer ærgelsen bagefter.. Godt man har læger klar til at fixe numsen bagefter

Anmeld

10. maj 2011

Diana...

Jeg har aldrig lært at gispe så da hun beder mig om at gispe så blev jeg godt nervøs men de hjælper og det er ikke svært det skal ikke være præcis på den måde de gør i filmene du skal bare gøre det så godt du kan. Faktisk synes jeg det var bedre at gispe end presse. 

Held og lykke med det, jeg er røv misundelig jeg ville sgu gerne føde en gang til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.