Bassen 35+3 - Pyyha....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Bruus

Wulffi89 skriver:

Super dejlig babyhule

Er selv i 36+2 så det med den tunge mave kender jeg alt til, og vores lille pige ligger også et godt stykke over gennemsnittet..

Held og lykke med mavsen

Mange tak og i lige måde... Det bliver bare såå super spændende Også al held og lykke med jeres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

joojoo

hvor er du altså bare stor og flot Jeg vil også gerne have lillemanden kommer ud da jeg også føler mig besværet med væske osv. Nu har vi heldigvis fået en elavationsseng det gør det lidt nemmere da jeg havde flest og stadig har lidt med at komme op pga. det gør ondt i mit skamben fordi hans hoved har sat sig fast.

Anmeld

12. maj 2011

Bruus

joojoo skriver:

hvor er du altså bare stor og flot Jeg vil også gerne have lillemanden kommer ud da jeg også føler mig besværet med væske osv. Nu har vi heldigvis fået en elavationsseng det gør det lidt nemmere da jeg havde flest og stadig har lidt med at komme op pga. det gør ondt i mit skamben fordi hans hoved har sat sig fast.

Ej hvor lyder det bare lukuriøst med en elevationsseng! ... Gid det var mig... Kommer til at vække min forlovede en del, fordi jeg ligger så uroligt om natten. Rimelig træls for os begge. 

Nu må de små babyer gerne komme ud til os ikk? Hehe.. Blev skønnet til 3200g i går af en jordemoder på hospitalet!!! Så den er stor nok!!  

Anmeld

12. maj 2011

joojoo

MDybvad skriver:

Ej hvor lyder det bare lukuriøst med en elevationsseng! ... Gid det var mig... Kommer til at vække min forlovede en del, fordi jeg ligger så uroligt om natten. Rimelig træls for os begge. 

Nu må de små babyer gerne komme ud til os ikk? Hehe.. Blev skønnet til 3200g i går af en jordemoder på hospitalet!!! Så den er stor nok!!  

ja jeg ligger selv uroligt og får næsten ik sovet..først når det er daggry falder jeg i søvn.. men den her seng er bar perfekt.. Jo nu må de mgt gerne snart komme ud... det er jo slet ik til at forstå at der er et lil menneske derinde.. glæder mig bar så mgt til at møde baby   Uh det var godt nok også et fint stort tal..  Har du pakket taske?

Anmeld

12. maj 2011

Thereseh

Bavianis skriver:

Dejlig babymave! Er du med i juni-klubben??

Hvordan kommer man med i den? Jeg har termin den 19. Juni 

Anmeld

12. maj 2011

Bavianis

Thereseh skriver:

Hvordan kommer man med i den? Jeg har termin den 19. Juni 

Hejsa!

Du skal bare skrive en besked til Kitty - det er hende der er el presidente derinde. Så fortæller hun lige hvordan du skal gøre, jeg er så dårlig til det der tekniske 

Anmeld

12. maj 2011

Thereseh

Bavianis skriver:

Hejsa!

Du skal bare skrive en besked til Kitty - det er hende der er el presidente derinde. Så fortæller hun lige hvordan du skal gøre, jeg er så dårlig til det der tekniske 

Er vi enige om at det er "mødregruppe Juni 2011", for så har jeg lige besvaret et indlæg derinde  

Anmeld

12. maj 2011

Bavianis

Thereseh skriver:

Er vi enige om at det er "mødregruppe Juni 2011", for så har jeg lige besvaret et indlæg derinde  

Jepper! Og fedt  - velkommen!

Anmeld

12. maj 2011

Faith

Hvor dælen har du gjort af de +30 kg????? Ja jeg kan da godt se at du gravid, men du må da ha været en streg i luften inden du blev gravid.

Jeg synes du er smuk!

Anmeld

14. maj 2011

Lou87

Fiiiin stor mave

Kan godt se dine fødder ikk er blevet bedre, øv øv...
Men godt du holder ud - flot det er du altså li meget hva vægten siger.. Det sidder super flot på dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.