Bassen 35+3 - Pyyha....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.498 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Bruus

Så er jeg i dag 35+3... Synes lige i skulle se hvor stor maven er blevet... Jeg kæmper, og glæder mig til at modtage medaljen i maven om få uger For 6 dage siden blev h*n skønnet til at veje 2800g, og symfysefindus målet var 36cm, så det var et godt stykke over gennemsnittet.
Vægten siger +30kg ca... Er uhyre spændt på at se hvor mange kilo jeg taber i væske ugerne efter fødslen.

Håber i får en god dag, og tak fordi i kiggede

Efterlad gerne en kommentar

Knus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Tropez

MDybvad skriver:

Så er jeg i dag 35+3... Synes lige i skulle se hvor stor maven er blevet... Jeg kæmper, og glæder mig til at modtage medaljen i maven om få uger For 6 dage siden blev h*n skønnet til at veje 2800g, og symfysefindus målet var 36cm, så det var et godt stykke over gennemsnittet.
Vægten siger +30kg ca... Er uhyre spændt på at se hvor mange kilo jeg taber i væske ugerne efter fødslen.

Knus

wow du ser godt ud, jeg mener bare +30 kg hvor, det er sørme ikke til at se, men kan fortælle min veninde tog 12kg på i væske og hun tabte alt det i løbet af 2 dage dage, resten af de 10 kg hun tog på er også røget af igen, her kun et halvt år efter 

Anmeld

10. maj 2011

mullesmith2

Du ser skide godt ud, det må jeg sige. Husker tydeligt hvor hårdt det var med alt det lorte vand i kroppen. Jeg havde tabt 30 kg ca. 2mdr efter kejsersnit, og det var kun vand ja og selvfølgelig babyer og moderkage/ blod og diverse. Du skal nok tabe det hurtigt igen med mindre noget af det er fordi du har hygge spist for meget hihi  Men det ser nu slet ikke ud somom du har taget så meget på, du ser godt ud.

Anmeld

10. maj 2011

Bavianis

Dejlig babymave! Er du med i juni-klubben??

Anmeld

10. maj 2011

Ranarupta

Dét er en flot mave! Og 30+ kg.? Det er ikke til at se! 
Men dine fødder ser spændte ud... har du meget vand i dem? (eller har jeg lige fornærmet dig?   )

Anmeld

10. maj 2011

Bruus

Tropez skriver:

wow du ser godt ud, jeg mener bare +30 kg hvor, det er sørme ikke til at se, men kan fortælle min veninde tog 12kg på i væske og hun tabte alt det i løbet af 2 dage dage, resten af de 10 kg hun tog på er også røget af igen, her kun et halvt år efter 

Tusind tak! 

Jeg glæder mig også bare så meget til at føde, så jeg kan komme af med de mange kilo hurtigt

Anmeld

10. maj 2011

Hailiesmom11

MDybvad skriver:

Knus

Super dejlig babyhule

Er selv i 36+2 så det med den tunge mave kender jeg alt til, og vores lille pige ligger også et godt stykke over gennemsnittet..

Held og lykke med mavsen

Anmeld

11. maj 2011

Bruus

mullesmith2 skriver:

Du ser skide godt ud, det må jeg sige. Husker tydeligt hvor hårdt det var med alt det lorte vand i kroppen. Jeg havde tabt 30 kg ca. 2mdr efter kejsersnit, og det var kun vand ja og selvfølgelig babyer og moderkage/ blod og diverse. Du skal nok tabe det hurtigt igen med mindre noget af det er fordi du har hygge spist for meget hihi  Men det ser nu slet ikke ud somom du har taget så meget på, du ser godt ud.

Undskyld det sene svar, men har en del problemer med vores net herhjemme ...

Men mange mange tak, det er virkelig dejligt at høre

Og hold da fest for et vægttab, det var godt nok flot... Så håber jeg bare at jeg kan gøre kunsten efter når det bliver min tur Meen, kan nok ikke håbe på det hele er væske.... Man har vel spist en iskage eller to, her i den begyndende sommervarme Hihihi....

Anmeld

11. maj 2011

Bruus

Bavianis skriver:

Dejlig babymave! Er du med i juni-klubben??

Taak Oh yeah, jeg er med i junigruppen, og har også skrevet en del derinde allerede

Anmeld

11. maj 2011

Bruus

Ranarupta skriver:

Dét er en flot mave! Og 30+ kg.? Det er ikke til at se! 
Men dine fødder ser spændte ud... har du meget vand i dem? (eller har jeg lige fornærmet dig?   )

Hehehe, hvor er du sød at spørge om du fornærmer mig ... Dertil kan jeg bare sige at det gør du SLET ikke! For mine ben er eksploderet de sidste måneder, og jeg har så ondt i dem.... Oprettede en tråd for lidt tid siden omkring mine ben og fødder, hvor jeg har vedhæftet nogle billeder af dem... Der kan du se hvor slemt det er... Tråden er den næstsidste jeg har oprettet, og du kan se den via min profil Benene er nu endnu slemmere end som vist på billederne... Så der er endnu en grund til at jeg glæder mig ubeskriveligt til den lille kommer ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.