så stopper festen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Lilac

Glæder mig til billeder! xxx nægter at gå ind hos frisøren, så krydser fingre for I når længere end vi gjorde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Milka

Bondepigen skriver:

Åh det var osse smart at lade dem plaske med vand imens...

Ja, Emma er to år og 8 mdr om ikke så længe. Tænk sig, hun skal i børnehave til juni! Det er lige om lidt...

hvor er det vildt som tiden går 

Anmeld

10. maj 2011

Bondepigen

Rose <3 skriver:

Okay så må jeg hellere indrømme det

Lige nu har jeg totalt opgivet Maluccas hår, det vokser så sindssygt og har slebt hende med til frisør 5 gange siden feb. Hun VIL bare ikke ha det klippet, så nu er det med elastikker og spænder HVERDAG... Så nu for det lov til at vokse til det når røven.

Men jeg er nok også heldig, for hvis Malucca ikke vil havde elastik i herhjemmefra, så putter dpér det i hendes hår.....

Men ja Malucca blev jo klippet hel kort page lige omkring jul, helt op til ørene, men allerede nu er det samme længde som Lijas.....

Men jeg vil glæde mig til at se 2 nyklippet bøtter.

Ja jeg har osse tænkt på, at det er vildt som den piges hår vokser. Men hun er nu sød med langt hår!

Jeg har en niece, hvis hår osse groede/gror med lynets hast.. Selv om det blev klippet ofte, havde hun hår næsten ned til bagdelen. Som tre årig. Godt hun elskede at få sat hår, ellers kunne det godt være blevet irrterende for hende... Det var rarest med fletninger, så var der styr på det...

Anmeld

10. maj 2011

Bondepigen

Milka skriver:

hvor er det vildt som tiden går 

Ja, og lige pludselig er det Lilja og lucas tur...

Anmeld

10. maj 2011

TbCp

Jeg glæder mig til at se det!!!

Herhjemme er der hårkrise hver dag Det er simpelthen ikke til at holde styr på de krøller, de vil som de selv vil, så de fleste dage ligner hun en trold

Anmeld

10. maj 2011

JustAnotherName

Iiiihhh, det er jeg spændt på at se. Men jeg er slet ikke i tvivl om at bøtterne er MINDST ligeså nuttede og lækre at se på, som altid ...uanset hårets længde   Glæder mig til at se billederne af resultatet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.