så stopper festen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Milka

pigernes hår er aaaaaaalt for langt og nu stopper festen altså! det er slet ikke til at holde styr på, særligt ikke med spænder og elastikker for det bliver altid pillet ud og kylet væk. for ikke at tale om børn der løber væk når mor kommer med børsten 

jeg er SÅ fristet til at klippe dem helt korthåret. det ville være så nemt og praktisk her i sommermånederne, og mon ikke de er fuldstændig ligeglade! men det har jeg fået forbud mod af diverse venner og familie -- det må kun blive kortere, men stadig langt.

så i dag skal lilja afsted -- hun er mest akut -- og i morgen skal luca. de kommer ikke afsted samtidig for så gejler de hinanden op til at være bange for frisøren.

skal nok tage billeder af hele affæren 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Ida.

Jeg kan GODT forstå dig!!! Mens de er så små, så ér det bare nemmere med kort hår - en page kunne bestemt klæde bøtterne, det er jeg sikker på! Jeg synes pagehår klæder de fleste små piger

Annika er nu en alder, hvor det er lidt nemmere at være langhåret - hun synes det er hyggeligt og sjovt at få sat hår, og spænder og elastikker bliver som hovedregel i håret....

Lina er en helt anden sag, tror snart hun skal have klippet lokkerne igen! Det danner totalt fuglerede omme bagi og hun gider ikke rigtig have det sat op...

Glæder mig meget til at se billeder af bøtterne med nyt hår!!!

Anmeld

10. maj 2011

Milka

Jeg kan GODT forstå dig!!!

TAK!! 

jeg er glad for du siger at de bliver bedre til at håndtere det når de bliver lidt større, for i princippet elsker jeg det lange hår til dem

jeg tænker også en (ret kort) page. så når det er langt igen er de store nok til at elske spænderne

Anmeld

10. maj 2011

Bondepigen

Emma har altid været glad for at få sat hår, men nu er det godt nok blevet meget kraftigt, og lidt sværere at rede ud... Men når først det er redt, så vil hun jo gerne have spænder og alverdens ting i håret, og jeg synes bare det er nemmere at sætte håret i en hestehale og så smøre hende i solcremen der på den måde undgår at komme i håret...

Men kan godt se, det er mere bøvlet med to der løber væk fra børsten. Her bliver Emma sat på puslebordet, så kan hun ikke løbe nogen steder...

Tror dog snart jeg skal ud og kigge efter en balsamspray uden forstyrrende stoffer i...

Glæder mig til billederne af dine smukke piger med nyt hår!

Anmeld

10. maj 2011

Milka

Bondepigen skriver:

Emma har altid været glad for at få sat hår, men nu er det godt nok blevet meget kraftigt, og lidt sværere at rede ud... Men når først det er redt, så vil hun jo gerne have spænder og alverdens ting i håret, og jeg synes bare det er nemmere at sætte håret i en hestehale og så smøre hende i solcremen der på den måde undgår at komme i håret...

Men kan godt se, det er mere bøvlet med to der løber væk fra børsten. Her bliver Emma sat på puslebordet, så kan hun ikke løbe nogen steder...

Tror dog snart jeg skal ud og kigge efter en balsamspray uden forstyrrende stoffer i...

Glæder mig til billederne af dine smukke piger med nyt hår!

når de har spist morgenmad kommer de ud og får vasket hænder og ansigt -- så står de og plasker lidt i vand og laver ansigter i spejlet mens jeg reder og sætter deres hår. de er blevet bedre til det men det er stadig lidt under protester. når håret er sat får de solcreme på.

hvor gammel er emma nu egentlig, er hun toethalvt?

Anmeld

10. maj 2011

Bondepigen

Milka skriver:

når de har spist morgenmad kommer de ud og får vasket hænder og ansigt -- så står de og plasker lidt i vand og laver ansigter i spejlet mens jeg reder og sætter deres hår. de er blevet bedre til det men det er stadig lidt under protester. når håret er sat får de solcreme på.

hvor gammel er emma nu egentlig, er hun toethalvt?

Åh det var osse smart at lade dem plaske med vand imens...

Ja, Emma er to år og 8 mdr om ikke så længe. Tænk sig, hun skal i børnehave til juni! Det er lige om lidt...

Anmeld

10. maj 2011

Ida.

Milka skriver:

TAK!! 

jeg er glad for du siger at de bliver bedre til at håndtere det når de bliver lidt større, for i princippet elsker jeg det lange hår til dem

jeg tænker også en (ret kort) page. så når det er langt igen er de store nok til at elske spænderne

Det lyder som en plan

Det lange hår er også virkelig skønt til dem - det er bare upraktisk!! Men det vokser hurtigt ud igen på de små

Anmeld

10. maj 2011

Vinker

Milka skriver:

pigernes hår er aaaaaaalt for langt og nu stopper festen altså! det er slet ikke til at holde styr på, særligt ikke med spænder og elastikker for det bliver altid pillet ud og kylet væk. for ikke at tale om børn der løber væk når mor kommer med børsten 

jeg er SÅ fristet til at klippe dem helt korthåret. det ville være så nemt og praktisk her i sommermånederne, og mon ikke de er fuldstændig ligeglade! men det har jeg fået forbud mod af diverse venner og familie -- det må kun blive kortere, men stadig langt.

så i dag skal lilja afsted -- hun er mest akut -- og i morgen skal luca. de kommer ikke afsted samtidig for så gejler de hinanden op til at være bange for frisøren.

Det er også sundt for deres hår at blive klippet! Og vil gerne tro det kan være en kamp med det lange hår.

Pigerne har så varme og kønne ansigter så er sikker på de godt kan bære at få rimelig kort hår.

Håber det går godt hos frisøren. Glæder mig selvf til at se billeder :o)

Anmeld

10. maj 2011

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

Okay så må jeg hellere indrømme det ;)

Lige nu har jeg totalt opgivet Maluccas hår, det vokser så sindssygt og har slebt hende med til frisør 5 gange siden feb. Hun VIL bare ikke ha det klippet, så nu er det med elastikker og spænder HVERDAG... Så nu for det lov til at vokse til det når røven.

Men jeg er nok også heldig, for hvis Malucca ikke vil havde elastik i herhjemmefra, så putter dpér det i hendes hår.....

Men ja Malucca blev jo klippet hel kort page lige omkring jul, helt op til ørene, men allerede nu er det samme længde som Lijas.....

Men jeg vil glæde mig til at se 2 nyklippet bøtter.

Anmeld

10. maj 2011

Karo

Milka skriver:

Jeg vil glæde mig til at se billeder af de 2 nyklippede tøser. Jeg er sikker på de bliver skønne og at det bliver nemmere at holde selv om der stadig er længde på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.