Milka skriver:
pigernes hår er aaaaaaalt for langt og nu stopper festen altså! det er slet ikke til at holde styr på, særligt ikke med spænder og elastikker for det bliver altid pillet ud og kylet væk. for ikke at tale om børn der løber væk når mor kommer med børsten 
jeg er SÅ fristet til at klippe dem helt korthåret. det ville være så nemt og praktisk her i sommermånederne, og mon ikke de er fuldstændig ligeglade! men det har jeg fået forbud mod af diverse venner og familie -- det må kun blive kortere, men stadig langt.
så i dag skal lilja afsted -- hun er mest akut -- og i morgen skal luca. de kommer ikke afsted samtidig for så gejler de hinanden op til at være bange for frisøren.
skal nok tage billeder af hele affæren 
Okay så må jeg hellere indrømme det ;)
Lige nu har jeg totalt opgivet Maluccas hår, det vokser så sindssygt og har slebt hende med til frisør 5 gange siden feb. Hun VIL bare ikke ha det klippet, så nu er det med elastikker og spænder HVERDAG... Så nu for det lov til at vokse til det når røven.
Men jeg er nok også heldig, for hvis Malucca ikke vil havde elastik i herhjemmefra, så putter dpér det i hendes hår.....
Men ja Malucca blev jo klippet hel kort page lige omkring jul, helt op til ørene, men allerede nu er det samme længde som Lijas.....
Men jeg vil glæde mig til at se 2 nyklippet bøtter.
Anmeld