? om graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg var hos gyn. igår fordi min celleskrab hos lægen ikke var helt som det skulle. Men det mente gyn så at det var. Hun sagde jeg havde mange små ægblærer og var sidst i en cyklus, og hun har ret, skal have mens på fredag.

Men, HVIS man nu er gravid, har man så ægblærer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

salix

nej det burde du ikke have for når du er gravid ville kroppen indstille æl. og dermed også produktionen af æg...

og var du gravid ville din gyn nok også kunne se det da der blev scannet

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

Hun vil ikke kunne se det, da jeg først er 4+0 på fredag HVIS jeg skulle være gravid .

Men, så er jeg jo ikke gravid..

Anmeld

10. maj 2011

Kay

æg produktionen stopper først når ægget har sat sig fast og der udskiller det hormon der stopper æg produktionen

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

æg produktionen stopper først når ægget har sat sig fast og der udskiller det hormon der stopper æg produktionen

Men, det burde da være sket nu? ikke? Hvis jeg skal have mens på fredag?? Så burde ægget have sat sig fast. Har haft meget voldsomme mens smerter igår og idag..

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

Ingen?

Anmeld

10. maj 2011

Kay

Anonym skriver:

Men, det burde da være sket nu? ikke? Hvis jeg skal have mens på fredag?? Så burde ægget have sat sig fast. Har haft meget voldsomme mens smerter igår og idag..

naaa... så burde det sætte sig fast omkring nu... det tager jo noget tid fra at det er befruktet til at det sætter sig fast... lidt over 1 uge

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

naaa... så burde det sætte sig fast omkring nu... det tager jo noget tid fra at det er befruktet til at det sætter sig fast... lidt over 1 uge

SERIØST?

Så er der jo LIDT håb endnu...

Anmeld

10. maj 2011

Kay

Anonym skriver:

SERIØST?

Så er der jo LIDT håb endnu...

hvis du spørg min kæreste har jeg ik lavet andet end at læse bøger om graviditet... for at kende al fakta inden vi gik i gang så har rimlig styr på det... lige nu læser jeg spis dig gravid... super spændene læsning!!!

Anmeld

10. maj 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

hvis du spørg min kæreste har jeg ik lavet andet end at læse bøger om graviditet... for at kende al fakta inden vi gik i gang så har rimlig styr på det... lige nu læser jeg spis dig gravid... super spændene læsning!!!

Hehe, måske jeg burde det..

Nårh, men så ved du jo det hele

Er det så normalt jeg har så mange mens smerter?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.