Plastkasser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Vial

ja de er nemmelig fine og til en go go pris   også med låg det smart..

Er så glad for det tip:

(kom også til at købe to sækkestole....ups..)

Tak!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Corn

Kristinav skriver:

(hihi - læste overskriften og troede det handlede om silikonebryster )

Ved desværre ikke hvor man kan købe billige plastkasser.

RETTET: Håber ikke, jeg støder nogen. Min kæreste kalder dem for plastkasser, og undrede mig over om andre også brugte det udtryk.

Herhjemme kaldes det plastikpatter

Anmeld

10. maj 2011

K&S

KaMa skriver:

Er så glad for det tip:

Tak!

Ih, hvor de hygger...!  Hvor har du købt sækkestolene? Jeg har længe være på udkig efter en til Anton  (og hvad kostede de?)

Anmeld

10. maj 2011

lounika

KaMa skriver:

Er så glad for det tip:

Tak!

det var godt det ser riogtig hyggeligt ud det der .... se det på den lyse side hade du nu fundet kasser til 150 kr stykket i ide møbler hehe så hade kasserne jo kostet 600 kr for 4 heh nu fik du 4 kasser og de to dejlige sække stole for 556 kr hehe....  

Anmeld

10. maj 2011

lounika

K&S skriver:

Ih, hvor de hygger...!  Hvor har du købt sækkestolene? Jeg har længe være på udkig efter en til Anton  (og hvad kostede de?)

sækkestolene er også fra netto hehe.. til 200 kr sykket se ders katalo evt på nettet ... de har fler fraver og ander fine ting til børn .. har selv lige købt en dino madras  :0)

Anmeld

10. maj 2011

K&S

lounika skriver:

sækkestolene er også fra netto hehe.. til 200 kr sykket se ders katalo evt på nettet ... de har fler fraver og ander fine ting til børn .. har selv lige købt en dino madras  :0)

Tusind tak, jeg må straks i Netto i morgen, jeg så dem slet ikke i dag, da jeg var deroppe

Anmeld

10. maj 2011

lounika

K&S skriver:

Tusind tak, jeg må straks i Netto i morgen, jeg så dem slet ikke i dag, da jeg var deroppe

jep go tur i netto så.. håber de har det tilbage du gerne vil have...

Anmeld

10. maj 2011

Vial

K&S skriver:

De virker til at være god kvalitet. Børnene har fået deres aftenmælk i stolene.. Så i dag siger vi officielt farvel til ammepude, hvor de hidtil har indtaget stort set alle flasker (trods de er så store - er også blevet bøvlet med to kæmpe babyer på skødet..)

Anmeld

10. maj 2011

Vial

K&S skriver:

God tur - den kan blive dyrt

Anmeld

10. maj 2011

K&S

KaMa skriver:

God tur - den kan blive dyrt

Det gør det altid, når man shopper til børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.