Plastkasser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.354 visninger
31 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Vial

Jeg mangler nogle opbevaringskasser til børnenes legetøj i stuen.

Nogle som har nogle gode links til flotte kasser. Ikke de der flotte i træ, som koster en million milliard

Kan ikke rigtig finde nogle fine på Nettet. Har søgt en masse..

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

afrobabies

KaMa skriver:

Nogle som har nogle gode links til flotte kasser. Ikke de der flotte i træ, som koster en million milliard

På forhånd tak

Ikea har plast kasser i forskellige farver, dem synes jeg er fine

Anmeld

10. maj 2011

Madam Blå

(hihi - læste overskriften og troede det handlede om silikonebryster )

Ved desværre ikke hvor man kan købe billige plastkasser.

RETTET: Håber ikke, jeg støder nogen. Min kæreste kalder dem for plastkasser, og undrede mig over om andre også brugte det udtryk.

Anmeld

10. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har et par lilla "stof kasser" stående i stuen med alt Frederikkes legetøj i. De koster lige nu 149.- i Idemøbler pr. stk.

De pynter jo lidt mere end sådan en gummi spand

Anmeld

10. maj 2011

Caroline86

vi har  ledt og ledt og ledt efter noget som var spændende at kigge på men stadig stort nok til alt hendes legetøj...

det endte med at vi købte denne her da vi var IKEA. Den er nu proppet med farvestrålende legetøj så det er ret ok at den er gennemsigtig

oppe på hendes værelse har hun dem her som kan gemmes væk i skabet!

De har rigtigt mange opbevaringmuligheder derude til rimelige penge! Vi havde meget svært ved at finde noget andre steder

Anmeld

10. maj 2011

K&S

KaMa skriver:

På forhånd tak

Jeg har købt nogle i Bilka til 50 kr. pr. stk.  og de fås i forskellige farver og størrelser  

Anton har 2 grønne og 2 blå  de passer også ind i en rumdeler

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. maj 2011

lounika

KaMa skriver:

På forhånd tak

se lige netto s katalo denne uge her de her nogle .. har lige købt 4 selv til køkkenet i pink- lilla- lime og blå ... fine fraver og i str de skal kan løfte....  og med låg så den kan stå oven på hinanden... og så til 39,-

Anmeld

10. maj 2011

Valle81

K&S skriver:

Jeg har købt nogle i Bilka til 50 kr. pr. stk.  og de fås i forskellige farver og størrelser  

Anton har 2 grønne og 2 blå  de passer også ind i en rumdeler

Dem har vi også stakkevis af til alt ungernes legetøj - og ungerne har dem i deres rumdelere på værelserne:0)

Og de er super solide - de holder til tungt legetøj og tilat blive stablet -moslet og kravlet på:0)

Anmeld

10. maj 2011

K&S

Valle81 skriver:

Dem har vi også stakkevis af til alt ungernes legetøj - og ungerne har dem i deres rumdelere på værelserne:0)

Og de er super solide - de holder til tungt legetøj og tilat blive stablet -moslet og kravlet på:0)

lige præcis...! Anton er også i fuld gang med at bestige den (eller prøve i hvert fald)

Og så kan der være RIGTIG meget i dem

Anmeld

10. maj 2011

Vial

lounika skriver:

se lige netto s katalo denne uge her de her nogle .. har lige købt 4 selv til køkkenet i pink- lilla- lime og blå ... fine fraver og i str de skal kan løfte....  og med låg så den kan stå oven på hinanden... og så til 39,-

TAK!

Har lige fået lov at låne min fars bil og ville køre i Jysk. Så vil jeg da lige runde Netto! Kommer der ikke normalt. Bor desværre ikke i gåafstand derfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.