Malene84 skriver:
Ja helt sikkert... ved dog ikke helt om manden er klar på samme idé. haha. Ej han har på landsdækkende tv sagt, at vi skal have nr. 3 - så mon ikke.
Da jeg har talt med mange, mange tvillingepar omkring det at have søskende, har jeg fundet ud af - at det næsten er ligemeget hvornår man får nr. 3 - så kommer nr. 3 aldrig helt tæt på tvillinger (hvilket jo er rigtig synd) 
Men jeg vil mene at når drengene er fyldt 3 år og kan en masse ting selv, så begynder vi nok så småt at se nærmere på projekt baby.

Thi hi jamen så kan han ikke løbe fra det jo 
Men ja ved jo selv at man blever skruk, eller jeg er i hvert fald, så vi har været lidt hurtigt ude denne her gang
Men vi har jo så heller ikke twiinser.
Hvad angår at barnet ikke bliver lige så tæt knyttet til de to tvillinger som tvillingerne er, det kan jeg godt se mening i, tvillinger er noget helt specielt og de er forenet på en særlig måde, sådan er det bare, men det gør jo ikke at folk ikke får flere børn af den grund, ikke alle holder efter at have fået et tvillinger i hver fald 
Jeg ville nok heller ikke kunne , hvis nu det var min 1 graviditet, jeg ved at skrukheden tager over, men jov, måske er det noget andet når man står i det, jeg har jo ikke prøvet sådan en stor mundfuld med to børn af samme alder
Anmeld