Hvilken graviditet fik du/ ventede du dig tvillinger ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

2xlykke

Jeg har svaret 2. graviditet men drengene er mine første børn. Aborterede spontant første gang jeg var gravid, men det er mange år siden og med en anden mand. Så for mig føles det faktisk som min første graviditet og det var i første forsøg trods det at min mens var udeblevet siden p-pillestop et halvt år før :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Kofoed.

Nu siger vi anden graviditet, da jeg har haft rigtig mange mislykket biokemiske graviditeter og ikke aner om det har været med tvillinger eller kun en.

Sidst år havde jeg dog en sen SA, så jeg ved, at jeg en gang kun har ventet en bebse.

Anmeld

18. maj 2011

SiLiMiMa

4. gang.

Anmeld

18. maj 2011

twinny

Tanja84 skriver:

Det må du naturligvis.

Til MD scanning, samt en masse efterfølgende scanninger, viste det sig at vores lille dreng havde 4 meget alvorlige hjertesygdomme, som man ikke ville kunne helberede.

Vi besluttede derfor i samråd med lægerne fra RH, at få lavet en fosterreduktion.

puhhaaaa sikke en hård beslutning...  Men jeg ville vælge det samme.... Og i har jo en dejlig pige idag...

Anmeld

18. maj 2011

Aves.

Jeg ventede tvillinger med nummer tre men aborterede (heldigvis) den ene....men det var mit tredje barn men ikke min tredje graviditet, da jeg har fået foretaget et par aborter.

Anmeld

18. maj 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Malene84 skriver:

Ja helt sikkert... ved dog ikke helt om manden er klar på samme idé. haha. Ej han har på landsdækkende tv sagt, at vi skal have nr. 3 - så mon ikke.

Da jeg har talt med mange, mange tvillingepar omkring det at have søskende, har jeg fundet ud af - at det næsten er ligemeget hvornår man får nr. 3 - så kommer nr. 3 aldrig helt tæt på tvillinger (hvilket jo er rigtig synd)

Men jeg vil mene at når drengene er fyldt 3 år og kan en masse ting selv, så begynder vi nok så småt at se nærmere på projekt baby.

Thi hi jamen så kan han ikke løbe fra det jo

Men ja ved jo selv at man blever skruk, eller jeg er i hvert fald, så vi har været lidt hurtigt ude denne her gang Men vi har jo så heller ikke twiinser.

Hvad angår at barnet ikke bliver lige så tæt knyttet til de to tvillinger som tvillingerne er, det kan jeg godt se mening i, tvillinger er noget helt specielt og de er forenet på en særlig måde, sådan er det bare, men det gør jo ikke at folk ikke får flere børn af den grund, ikke alle holder efter at have fået et tvillinger i hver fald

Jeg ville nok heller ikke kunne , hvis nu det var min 1 graviditet, jeg ved at skrukheden tager over, men jov, måske er det noget andet når man står i det, jeg har jo ikke prøvet sådan en stor mundfuld med to børn af samme alder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.