Hvilken graviditet fik du/ ventede du dig tvillinger ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Tanja84

Baby-støv skriver:

hvis jeg må spørger om hvorfor fik du det?

Det må du naturligvis.

Til MD scanning, samt en masse efterfølgende scanninger, viste det sig at vores lille dreng havde 4 meget alvorlige hjertesygdomme, som man ikke ville kunne helberede.

Vi besluttede derfor i samråd med lægerne fra RH, at få lavet en fosterreduktion.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Mi

tvillinger i første graviditet i andet fertilitetsforsøg.

Og så har vi fået Maja 4½ år efter tvillingerne. Kunne egentlig godt have undt hende en tvillingesøster også.

Anmeld

17. maj 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Tanja84 skriver:

Det må du naturligvis.

Til MD scanning, samt en masse efterfølgende scanninger, viste det sig at vores lille dreng havde 4 meget alvorlige hjertesygdomme, som man ikke ville kunne helberede.

Vi besluttede derfor i samråd med lægerne fra RH, at få lavet en fosterreduktion.

Pu hvor forfærdeligt og uretfærdigt

Anmeld

17. maj 2011

aya-zia

jeg har svart 2... men kunne lige så godt ha sagt første...

jeg ventede tvillinger før ejg fik min ældste datter.. men tabte dem i uge 16

og som sagt sage stemte jeg nummer 2 men kun en overlevede... tabte den anden i uge 18

Anmeld

17. maj 2011

Tanja84

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

Pu hvor forfærdeligt og uretfærdigt

Så ubeskrivelig hårdt at skulle igennem

Kom til scanning to dage før NF, da vi troede jeg havde aborteret, men minsandten om ikke der lå to små fine hjerter og bankede .

Det tog os ca. to uger at komme over chokket. Men da først vi havde vendet os til tanken, ville vi naturligvsi ikke ønske os det anderledes, og vi følte os som verdens lykkeligste forældre. Herefter fik vi til MD scanning vores største ønske opfyldt, nemlig en af hver.

Drømmen endte dog, da vi til en efterfølgende kontrolscanning af hjerterne, fik konstateret de 4 hjertesygdomme hos drengen

Men vi var heldigvis ikke i tvivl om vores beslutning, og prøvede så godt vi kunne at vende sorgen til noget positivt, og i stedet fokuserer på vores lille fighter prinsesse

Anmeld

17. maj 2011

Malene84

Tak for alle jeres svar tøser Utroligt det er 1 gang med de fleste, der samler sig et mønster

MAlene : Tænk det vidste jeg slet ikke Kunne i så finde på at få en(evt flere) nu du ved chansen for dobbel op er SÅ stor ? Jeg har selv 2 piger jo, og vil gerne have en mere, og to mere ville heller ikke gøre noget, så blev det tvillinger gør det heller ikke noget.

Vi "har" 4 sæt tvillinger i familien, meen den ene af sætene gik til i maven og det andet hold blev mistet begge to. Så 2 hele hold er der.

Så chancen er jo i familien hos os.

jeg skal helt sikkert have en nr 3 (og ja... hvis twins så nr.4). Jeg har en drøm om at prøve at være gravid med én - bare fordi kroppen jo ikke har skide godt af alle de hormoner og alle de ekstra kilo (jeg fødte 6,3 kilo samlet baby med drengene)

sååå en lille prinsesse på omkring de 3-4 kilo næste gang må jo være en dans på roser. HAHAHA.

Anmeld

17. maj 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Malene84 skriver:

jeg skal helt sikkert have en nr 3 (og ja... hvis twins så nr.4). Jeg har en drøm om at prøve at være gravid med én - bare fordi kroppen jo ikke har skide godt af alle de hormoner og alle de ekstra kilo (jeg fødte 6,3 kilo samlet baby med drengene)

sååå en lille prinsesse på omkring de 3-4 kilo næste gang må jo være en dans på roser. HAHAHA.

hihi håber du får dit ønske opfyldt Du vil meget gerne prøve at få en pige så eller ? De er os skønne *GG* Havde selv "håbet" at få en dreng som første barn, meen fik 2 VIDUNDERLIGE tøser i rap, og de er gude skønne hehe Ville ikke bytte dem for noget.

Hvor længe tænker i, ville være rart at have imellem jeres skønne drenge og en graviditet mere ?

Den næste , ja for mig må kønnet gerne bestemme sig selv, bliver lykkelig uanset hvad

Anmeld

17. maj 2011

Kløver

Tanja84 skriver:

Det må du naturligvis.

hvor forfærdeligt, at i blev tvunget ud i sådan en situation, kæmpe krammer til jer

Anmeld

17. maj 2011

twinboys

1. gang...

Anmeld

18. maj 2011

Malene84

hihi håber du får dit ønske opfyldt Du vil meget gerne prøve at få en pige så eller ? De er os skønne *GG* Havde selv "håbet" at få en dreng som første barn, meen fik 2 VIDUNDERLIGE tøser i rap, og de er gude skønne hehe Ville ikke bytte dem for noget.

Hvor længe tænker i, ville være rart at have imellem jeres skønne drenge og en graviditet mere ?

Den næste , ja for mig må kønnet gerne bestemme sig selv, bliver lykkelig uanset hvad

Ja helt sikkert... ved dog ikke helt om manden er klar på samme idé. haha. Ej han har på landsdækkende tv sagt, at vi skal have nr. 3 - så mon ikke.

Da jeg har talt med mange, mange tvillingepar omkring det at have søskende, har jeg fundet ud af - at det næsten er ligemeget hvornår man får nr. 3 - så kommer nr. 3 aldrig helt tæt på tvillinger (hvilket jo er rigtig synd)

Men jeg vil mene at når drengene er fyldt 3 år og kan en masse ting selv, så begynder vi nok så småt at se nærmere på projekt baby.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.