I næste uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Ida.

Om præcis en uge faktisk - der bliver min lille Lina 2 år - om jeg fatter, hvor tiden er blevet af

Det er også ugen, hvor specialet bliver færdigt!! Vi mangler på nuværende tidspunkt kun konklusionen og abstract samt de sidste små-hængepartier, finpudserier og rettelser fra både os selv og de dejlige mennesker, der hjælper os med at se det igennem...

Lige nu sidder jeg i sofaen, rugbrødet bager i ovnen og jeg slapper af med god samvittighed tænk at man kan det så tæt på specialeaflevering!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

msax

det kan man også kun hvis man er lige så sej som du er... nyd det... og manner hvor jeg misunder dig det.

hvordan går det med forkølelsen?

Og nej, man fatter ikke lige hvor tiden den bliver af. 2 år - det er sku da lidt vildt. Herhjemme forstår jeg heller ikke hvor min lille pige bliver af. Jeg kunne nogen gange godt tænke mig at sætte tiden på standby.

Anmeld

10. maj 2011

Lilac

ja, det er helt vildt som tiden går stærkt! Jeg fatter stadig ikke at xxx er blevet så stor så hurtigt, og at der kun er mellem 8 og 12 uger til jeg står med endnu en lille baby i mine arme... og at jeg snart kun har et år tilbage af mit studie!!! Yaiks!

Anmeld

10. maj 2011

<3

Ida. skriver:

Om præcis en uge faktisk - der bliver min lille Lina 2 år - om jeg fatter, hvor tiden er blevet af

Det er også ugen, hvor specialet bliver færdigt!! Vi mangler på nuværende tidspunkt kun konklusionen og abstract samt de sidste små-hængepartier, finpudserier og rettelser fra både os selv og de dejlige mennesker, der hjælper os med at se det igennem...

Lige nu sidder jeg i sofaen, rugbrødet bager i ovnen og jeg slapper af med god samvittighed tænk at man kan det så tæt på specialeaflevering!!

Spændende med spændende på!

Anmeld

10. maj 2011

JustAnotherName

Fedt at I er så tæt på at være HELT færdige med speciale nu

Og ja, jeg fatter da virkelig heller ikke, hvor de 2 år er blevet af.
Vildt at vores "små babyer" er blevet sådanne store piger nu   

Jeg håber I får en fantastisk 2-års fødselsdag.
Celina skal til sin 2-års undersøgelse på Lina's fødselsdag

Vi fejrer fødselsdag for hende både den 21 OG den 22 maj...
Og den 19 maj skal hun have noget med i vuggestue, og fejres derhenne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.