Abekat 36+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Bavianis

Tropez skriver:

tænk det lagde jeg ikke mærke til så kun dit dejlige væsen, og misundede dig

Hvor ER du bare sød! Kys til dig for dine dejlige ord, der bare luner så meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Bavianis

Ranarupta skriver:

Jeg er skam bare ærlig

Jo, tiden er fløjet! For et år siden lå jeg og var irriteret over at være indlagt (kunne jo ligeså godt ligge og glo derhjemme), men det viste sig jo at være heldigt nok, at de holdt øje

Husk at tage masser af billeder og skrive lidt ned undervejs - pludselig er der gået et år, barnet har en helt andet bevidsthed, skal have klippet fritzen, fået tænder og bevæger sig og laver "ravage"...
Det er helt fantastisk  

Jeg kan lige forestille mig lille Albert bruge hovedet til at udtænke snedige planer!

Uhh - jeg er SÅ klar til alt hvad Birk kan finde på af abekatte-streger. Han er simpelthen bare SÅ ønsket, og vi er bare super klar til ham.

Anmeld

9. maj 2011

Ranarupta

Bavianis skriver:

Jeg kan lige forestille mig lille Albert bruge hovedet til at udtænke snedige planer!

Uhh - jeg er SÅ klar til alt hvad Birk kan finde på af abekatte-streger. Han er simpelthen bare SÅ ønsket, og vi er bare super klar til ham.

Ihh, det er bare så spændende! Og så er det simpelthen et helt igennem smukt navn! Jeg elsker det!!

Altså indtil videre, så har han opført sig eksemplarisk, men hvis han ligner sin far, så må jeg vist væbne mig med tålmodighed...
Far-Nicolai har skilt de fleste elektroniske apparater, som hjemmet rummede, da han var barn. Bare fordi han var nysgerrig efter at vide, hvordan de så ud indeni. 
Han samlede dem så igen. Og det der var til overs(!) var vel ikke så vigtigt, eftersom dingenoten atter virkede...
Han er nu uddannet som elektroingeniør  

Anmeld

9. maj 2011

Mettemus

Hold da op - er det allerede 36+??? Jamen jeg synes jo næsten lige du er blevet gravid?

Hvor det klær dig at være gravid - næsten (men også kun næsten!) ærgerligt at du ikke lige kan snuppe et par måneder mere med den der helt specielle glød.

Glæder mig til billeder af abekatten

Anmeld

9. maj 2011

Tullebobs

Bavianis skriver:

36+0 i lørdags, and still feeling goooooood!

På onsdag skal vi til sidste scanning, så håber alt ser fint ud med Abekatten. Han virker ihvertfald frisk og frejdig derinde

Abekatten Birk og lækre dig i totalt nice glimmersko - I klæder sgi hinanden

By the way - gravidfødder? I think not, sådan nogle havde jeg - det lignede oprigtigt talt elefantfødder (altså på den der negle-står-næsten- lodret agtige måde) Se selv (og det er tilladt at tænke, godt det er ikke mig det der):

Kram fra mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. maj 2011

Bavianis

Mettemus skriver:

Hold da op - er det allerede 36+??? Jamen jeg synes jo næsten lige du er blevet gravid?

Hvor det klær dig at være gravid - næsten (men også kun næsten!) ærgerligt at du ikke lige kan snuppe et par måneder mere med den der helt specielle glød.

Glæder mig til billeder af abekatten

Jeg beundrer også bare maven, og når man ovenikøbet er heldig at have det rigtigt godt, så er det bare en lykke at vente sig.

Men nej - nu kan jeg snart ikke vente længere. Er MEGET spændt på at se ham, kysse og kramme ham og bare at beundre ham hele tiden... Udenfor maven!

Anmeld

9. maj 2011

Bavianis

Tullebobs skriver:

Abekatten Birk og lækre dig i totalt nice glimmersko - I klæder sgi hinanden

By the way - gravidfødder? I think not, sådan nogle havde jeg - det lignede oprigtigt talt elefantfødder (altså på den der negle-står-næsten- lodret agtige måde) Se selv (og det er tilladt at tænke, godt det er ikke mig det der):

Kram fra mig

Hahaha! Men de er DOG lakerede! Havde forresten besøg af Dan og Aza for et par uger siden. De havde deres lille datter ALma med - har du set hende? Hun er selvfølgelig totalt bedårende

Anmeld

9. maj 2011

Tullebobs

Bavianis skriver:

Hahaha! Men de er DOG lakerede! Havde forresten besøg af Dan og Aza for et par uger siden. De havde deres lille datter ALma med - har du set hende? Hun er selvfølgelig totalt bedårende

Nej har ikke set Aza læææænge - men selvfølgelig er lillepigen smuk - hun kan ikke være andet med den mor

Anmeld

9. maj 2011

-Milla-

Hvor er du og maven bare fin.

Anmeld

9. maj 2011

Bavianis

-Milla- skriver:

Hvor er du og maven bare fin.

Tusind tak - og i lige måde til dig! Du ser også ud til at have det rigtigt godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.