Abekat 36+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Bavianis

kitty skriver:

4 uger, Bavian, så er det termin, og abekatten kommer ud (plus kitty har afleveret sin BA)! Det er altså lige om snart!

Du ser godt ud, solen kan godt gå hjem. Den skinner ikke op til dine sundhedssandaler

Total glam shoes Dog med gravid-fødder i, haha! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Bavianis

Zette skriver:

wauw forfanden phiiiwphuuuuuuuuew

Ih, tak Zette

Anmeld

9. maj 2011

Bavianis

businesstigger skriver:

Iiih nu er det jo lige om lidt. Du ser som altid dejlig ud. Håber scanningen går godt!

Ja! Det er så meget lige om lidt! Ihh!!

Anmeld

9. maj 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Total glam shoes Dog med gravid-fødder i, haha! 

De er mega cool og ret disco! De ligner lidt mine sandaler til arbejde. Jeg nægter at være kedelig sygeplejerske i crocs (siger jeg med fare for skældud af andre brugere ).

Anmeld

9. maj 2011

Ranarupta

36+0 i lørdags, and still feeling goooooood!

På onsdag skal vi til sidste scanning, så håber alt ser fint ud med Abekatten. Han virker ihvertfald frisk og frejdig derinde

Hold kæft, du ser godt ud!!! 

Jeg kan slet ikke betone det nok.

(Du burde være gravid altid! Eller ej, det er måske lige besværligt nok...)

Og forresten: 36+0?! Hvad sker der lige for at tiden går hurtigt?

Anmeld

9. maj 2011

Bavianis

Ranarupta skriver:

Hold kæft, du ser godt ud!!! 

Jeg kan slet ikke betone det nok.

(Du burde være gravid altid! Eller ej, det er måske lige besværligt nok...)

Og forresten: 36+0?! Hvad sker der lige for at tiden går hurtigt?

Ej tak - du er alt for sød!

Men ja, tiden flyver bare afsted! Det må du jo selv kunne bevidne - Albert fylder jo snart 1 år!!!! Synes ikke det er lang tid siden vi gik og ventede på ham, og nu er han bare så stor...

Anmeld

9. maj 2011

Tropez

Bavianis skriver:

36+0 i lørdags, and still feeling goooooood!

På onsdag skal vi til sidste scanning, så håber alt ser fint ud med Abekatten. Han virker ihvertfald frisk og frejdig derinde

Halløj hvor ser du bare super godt ud, og stadig overskudsagtig, hvor fedt er det lige

Anmeld

9. maj 2011

Bavianis

Tropez skriver:

Halløj hvor ser du bare super godt ud, og stadig overskudsagtig, hvor fedt er det lige

Jeg er MEGA overskudsagtig. Har været i haven hele dagen, så den bliver bare mere og mere tight. Går jeg over tid kan Gråstens slotshave godt gå hjem og lægge sig!

Dog totalt uheldigt at jeg lige står ovenpå en mælkebøtte midt i fliserne, hahaha!

Anmeld

9. maj 2011

Tropez

Bavianis skriver:

Jeg er MEGA overskudsagtig. Har været i haven hele dagen, så den bliver bare mere og mere tight. Går jeg over tid kan Gråstens slotshave godt gå hjem og lægge sig!

Dog totalt uheldigt at jeg lige står ovenpå en mælkebøtte midt i fliserne, hahaha!

tænk det lagde jeg ikke mærke til så kun dit dejlige væsen, og misundede dig

Anmeld

9. maj 2011

Ranarupta

Bavianis skriver:

Ej tak - du er alt for sød!

Men ja, tiden flyver bare afsted! Det må du jo selv kunne bevidne - Albert fylder jo snart 1 år!!!! Synes ikke det er lang tid siden vi gik og ventede på ham, og nu er han bare så stor...

Jeg er skam bare ærlig

Jo, tiden er fløjet! For et år siden lå jeg og var irriteret over at være indlagt (kunne jo ligeså godt ligge og glo derhjemme), men det viste sig jo at være heldigt nok, at de holdt øje

Husk at tage masser af billeder og skrive lidt ned undervejs - pludselig er der gået et år, barnet har en helt andet bevidsthed, skal have klippet fritzen, fået tænder og bevæger sig og laver "ravage"...
Det er helt fantastisk  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.