Rosa skriver:
Jeg dumpede
Jeg kørte perfekt de første 20 minutter på trods af nerverne, lavede en 3-punktsvending til UG, og gik så i stå lidt efter. Derfra gik det HELE i vasken. På de resterende 10 minutter gik jeg i stå 6-7 gange til, glemte 2 gange at sætte bilen i 1.gear ved stop, og var et rystende nervevrag da jeg endelig vaklede derfra med tårer i øjnene... Jeg er nu hjemme med maven fuld af lækker bøf og iskaffe som Svenskefanden fyldte på mig ude i solen, og har bare lyst til at grave mig langt ned under dynerne
ALLE kan dumpe en køreprøve, men det her var bare SÅ langt fra sådan som jeg har kørt alle andre gange - det var en katastrofe!!! Det allerværste var den totale paniktilstand jeg var i selvom jeg vidste at løbet var kørt... Motorsagkyndige sagde endda at han virkelig følte med mig for han havde jo set at jeg kørte glimrende bil, og jeg BURDE have fået kortet, men at jeg simpelthen bare ikke havde styr på nerverne.
Jeg kommer op på hesten igen snart, men lige nu... avs
Er ked af det gik dig så skidt, men som du selv skriver så er der mange der dumper og det er også meget normalt er være nervøs og derfor lave dumme fejl.
Og ja op på hesten igen min ven - er sikker på du klarer det flot næste gang ;)
Jeg kender en der dumpede hele 7 gange før hun endelig fik sit kørekort!
Anmeld