Køreprøveupdate

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

Rosa

Jeg dumpede  Jeg kørte perfekt de første 20 minutter på trods af nerverne, lavede en 3-punktsvending til UG, og gik så i stå lidt efter. Derfra gik det HELE i vasken. På de resterende 10 minutter gik jeg i stå 6-7 gange til, glemte 2 gange at sætte bilen i 1.gear ved stop, og var et rystende nervevrag da jeg endelig vaklede derfra med tårer i øjnene... Jeg er nu hjemme med maven fuld af lækker bøf og iskaffe som Svenskefanden fyldte på mig ude i solen, og har bare lyst til at grave mig langt ned under dynerne  ALLE kan dumpe en køreprøve, men det her var bare SÅ langt fra sådan som jeg har kørt alle andre gange - det var en katastrofe!!! Det allerværste var den totale paniktilstand jeg var i selvom jeg vidste at løbet var kørt... Motorsagkyndige sagde endda at han virkelig følte med mig for han havde jo set at jeg kørte glimrende bil, og jeg BURDE have fået kortet, men at jeg simpelthen bare ikke havde styr på nerverne. 

Jeg kommer op på hesten igen snart, men lige nu... avs  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

TbCp

Årrrh nej

Når der så før sker en lille dum ting, som at gå i stå, så bliver man bare slået helt ud af den!

Nej hvor jeg kender det

Du skal nok komme stærkt igen!

Anmeld

9. maj 2011

JustAnotherName

Jeg dumpede  Jeg kørte perfekt de første 20 minutter på trods af nerverne, lavede en 3-punktsvending til UG, og gik så i stå lidt efter. Derfra gik det HELE i vasken. På de resterende 10 minutter gik jeg i stå 6-7 gange til, glemte 2 gange at sætte bilen i 1.gear ved stop, og var et rystende nervevrag da jeg endelig vaklede derfra med tårer i øjnene... Jeg er nu hjemme med maven fuld af lækker bøf og iskaffe som Svenskefanden fyldte på mig ude i solen, og har bare lyst til at grave mig langt ned under dynerne  ALLE kan dumpe en køreprøve, men det her var bare SÅ langt fra sådan som jeg har kørt alle andre gange - det var en katastrofe!!! Det allerværste var den totale paniktilstand jeg var i selvom jeg vidste at løbet var kørt... Motorsagkyndige sagde endda at han virkelig følte med mig for han havde jo set at jeg kørte glimrende bil, og jeg BURDE have fået kortet, men at jeg simpelthen bare ikke havde styr på nerverne. 

Jeg kommer op på hesten igen snart, men lige nu... avs  

Århhh pusling. Sikke noget møg! 

Skide nerver!!! Men hey, PYT med det. Det er sgu ingen skam. Og du skal NOK få det kørekort. Jeg hepper på at du klarer det uden fejl til næste prøve  

Anmeld

9. maj 2011

Skouboe

Det er jeg ked af at høre

Men jeg er helt sikker på at det bare er et midlertidigt set-back.. Du klarer det til UG næste gang.

Anmeld

9. maj 2011

Rosa

Tak dejlige damer... Jeg har stadig lyst til at banke mit hoved ind i en dør, men altså... Det hjælper med lidt ynk og klap på hovedet! 

Anmeld

9. maj 2011

Ida.

ÆV hvor er det surt altså især når det skyldes nerver!! Jeg dumpede også første gang - men kørte fuldstændig fejlfrit anden gang - så var det som om brodden var taget lidt af nerverne....

Bedre held næste gang

Anmeld

9. maj 2011

anna-jonas

Jamen, dog................. Du må op på hesten igen, og gøre forsøget om igen..........

Anmeld

10. maj 2011

Lilac

åh, hvor surt!

Har ingen kloge ord, men et kram kan man altid give - så det får du her 

Anmeld

10. maj 2011

<3

Åh det lyder som noget jeg kunne finde på at lave! Føler i den grad med dig!

Skal jo selv igang med kørekort og lur mig om der ikke snart kommer et lignende indlæg... *suk!*

Men er vis på at du er så sej at det klarer du i næste omgang ohne problemen!

Anmeld

10. maj 2011

Milka

åh nej stakkels ven!! lyder sgu ikke som en rar oplevelse 

hørte faktisk i radioavisen i morges hvordan nogen kørelærere er alt for hurtige til at dumpe folk fordi de tjener på de ekstra køretimer.

håber den er i hus næste gang. bliver det så dyrt for dig nu? aner ikke noget om det, har ikke selv kørekort ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.