Igangsættelse stikpille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

lauras*mor*

jeg havde omkring 1-1½ cm livmoderhals tilbage og var 2 fingre åben ca da jeg fik en pille torsdag formiddag.. Efter 2 timer fik jeg en masse onde men korte veer (pille veer), som kom hvert minut.. Jeg kom ind om aftenen fordi vi troede vandet var gået.. det var det ikke, og de stoppede det hele med en sprøjte i låret, sovepille og panodiler... Kl 04 om natten til fredag startede mine egne veer og  min datter er født 18:35 fredag aften..

kl 9 fredag morgen havde jeg stort set ingen livermoderhals tilbage og var 3 cm åben.. Der var intet sket var torsdag morgen til torsdag aften hvor de stoppede veerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

betiinsen

super dejligt at høre alle jeres oplevelser..

har her til aften mærket meget uro i underlivet, pressen og trækken for neden og så har jeg mens smerter, som også går om til ryggen. ved ikke om det skal føles sådan, men håber ihvertfald jeg har åbnet mig mere og det fortsætter. synes ikke det gør vildt ondt, men det kan mærkes i perioder

så meget for at de kan taget vandet i morgen tidlig...

Anmeld

9. maj 2011

henh01

Hejsa

Jeg fik min første stikpille tirsdag aften - en onsdag morgen - en onsdag aften - torsdag formiddag tog de vandet og fredag kl. 00.32 fødte jeg. Jeg fik ikke veer selv på trods af stikpiller og vandafgang, og fik da vedrop for at få gang i dem..

Anmeld

9. maj 2011

betiinsen

henh01 skriver:

Hejsa

Jeg fik min første stikpille tirsdag aften - en onsdag morgen - en onsdag aften - torsdag formiddag tog de vandet og fredag kl. 00.32 fødte jeg. Jeg fik ikke veer selv på trods af stikpiller og vandafgang, og fik da vedrop for at få gang i dem..

uhh det var en lang igangsættelse.. håber det går stærkere for mig..

var du gået over tid eller? og hvor åben var du osv, da du fik den første stikpille?

Anmeld

9. maj 2011

henh01

betiinsen skriver:

uhh det var en lang igangsættelse.. håber det går stærkere for mig..

var du gået over tid eller? og hvor åben var du osv, da du fik den første stikpille?

Jeg var 1 cm åben og havde lige knap en cm livmoderhals tilbage.

Jeg blev sat  i gang 14 dage før termin da lillefisen var skønnet til over 4 kg. (vejede 4220 g 8 dage før termin)

Anmeld

9. maj 2011

Dansker I Holland

betiinsen skriver:

Hej piger. Er nu indlagt på Skejby sygehus og har fået en stikpillle for at modne mig og skabe veer. Jeg havde 1/2 - 1 cm livmoderhals tilbage og var åbnet en cm. Tænkte om der er nogle der har prøvet stikpille og mærkede i den meget? Hvor mange stikpiller fik i ialt? Og hvor åbne var i osv? Mange knus

Hey jeg blev sat i gang med min første datter da vandet gik og ingen veer kom. blev sat i gang med stikpille og kunne ikke mærke den efter hun havde fået den helt ind i mig. Lyder det forkert ? ggg...

Skulle ligge sådan i 20-30 min indtil jeg fik min første ve. Den kom så efter 20 min

Anmeld

9. maj 2011

Bavianis

Jeg var helt lukket og fik første stikpille ca kl 10.30 tror jeg. Jeg fik vidst en ekstra og kl 18.30 var han født.

Anmeld

10. maj 2011

Maalene

Tænker på dig søde

Håber virkelig I snart har jeres lille smukke prinsesse i armene

Anmeld

10. maj 2011

Mor Christa

hej heej

Så lige dit indlæg, og kom til at tænke på, at jeg har faktisk fulgt dig igennem din graviditet.. kan huske dengang i starten af din graviditet og da du skrev hvad køn I skulle have osv.. Så synes jeg bare det var SÅ stort at læse at du skulle sættes igang igår. Derfor går mange af mine tanker til dig og din kæreste og ikke mindst den lille bebse her til aften. Håber I har det rigtig godt, og at I enten har jeres guldklump i armene nu eller meget snart

Hvis du endnu ikke har født, såheld og lykke med det.

Jeg blev selv sat igang med stikpille da jeg var i uge 38. Der gik 18 timer , og jeg fik kun én stikpille :-) Jeg havde en rigtig god oplevelse med det. Håber du får/fik det samme.

Anmeld

10. maj 2011

Lotus86

Er lige kommet hjem fra ferie i dag, og så lige dit indlæg... Det jo helt skørt at tænke på.. Måske ligger i allerede med jeres lille prinsesse i armene

Jeg glæder mig til dit næste indlæg...

Sender dig en masse tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.