Igangsættelse stikpille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.096 visninger
20 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

betiinsen

Hej piger. Er nu indlagt på Skejby sygehus og har fået en stikpillle for at modne mig og skabe veer. Jeg havde 1/2 - 1 cm livmoderhals tilbage og var åbnet en cm. Tænkte om der er nogle der har prøvet stikpille og mærkede i den meget? Hvor mange stikpiller fik i ialt? Og hvor åbne var i osv? Mange knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Darling<3

betiinsen skriver:

Hej piger. Er nu indlagt på Skejby sygehus og har fået en stikpillle for at modne mig og skabe veer. Jeg havde 1/2 - 1 cm livmoderhals tilbage og var åbnet en cm. Tænkte om der er nogle der har prøvet stikpille og mærkede i den meget? Hvor mange stikpiller fik i ialt? Og hvor åbne var i osv? Mange knus

Kan du så komme igang med at føde

Kender intet til stik piller - men kan sende vee-støv  Puuuuust..

Anmeld

9. maj 2011

Mor til L&S

betiinsen skriver:

Jeg fik en stikpille en tirsdag aften og var ikke åbnet - fik små veer i løbet af natten - onsdag morgen var jeg 1 -1½ cm åben og de kunne tage vandet - derefter fik jeg veer og kl 12.15 onsdag var hun født

Ønsker dig en rigtig god fødsel

Anmeld

9. maj 2011

AnneBJ

Jeg var helt lukket og havde livmoderhals tilbage onsdag morgen. Kl 9.30 fik jeg første pille. Kl. 16.30 var jeg en finger åben og fik en pille mere.

Kl. 23 fik jeg regelmæssige veer og torsdag kl. 7.42 fødte jeg Felix.

Rigtig god fødsel!

Anmeld

9. maj 2011

SussieThyssen

betiinsen skriver:

Fik 3 og de virkede overhovedet ikke
Men jeg blev hønesyg af dem.

Så sådan er det så forskelligt.
Masser af vestøv herfra og heppen

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. maj 2011

Madam Blå

Det kender jeg desværre intet til. Men ville lige sende dig noget vestøv og ønske dig en god fødsel

*puuuuster vestøv*

Anmeld

9. maj 2011

B&J

Jeg fik en stik pille den 1 og fik lagt en op hver 7 time ca og den 3 fik jeg veer kl 21.30 ca om aften hihihihihi

Anmeld

9. maj 2011

mortilflere

fik en og gik med min søn i armene 3 timer og 18 min senere ned på barsel gangen , virkelig min bedste fødsel og nemmeste selv med svangerskab forgiftning ..

Held og lykke

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

Jeg var helt lukket og slet ikke noget der lignede i gang med at skulle gøre klar til fødsel. Fik den første kl.9 og en igen hen af eftermiddagen. Ved 19 tiden kunne jeg mærke veer, ved 22 tiden gik vandet, jeg åbnede mig 10cm på meget meget kort tid og fødte efter 2 timers presserveer en dreng på 4800g og med højre arm med ude med hovedet...

Held og lykke med det..

Knus..

Anmeld

9. maj 2011

Melbek

Onsdag: første pille lige over middag, fik lidt veer om eftermidagen, men de gik i sig selv igen hurtigt..

Torsdag: Var der ikke sket noget - hun lavdede en hindeløsning (av for s...) og 2 piller om formiddagen... Fik en del veer, der gik i sig selv igen ved midnatstid...

Fredag kl. 9: var jeg gudskelov åbnet, så hun liiiige kunne tage vandet - og så kom veerne 15-25 min senere.. Kl. 1907 blev Sarah født..

En lang igangsættelse - men jeg synes det var en god oplevelse og glæder mig til næste gang - om ½ år

Masser af vestøv til dig! Og pøj pøj med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.