3 hele kasser blandet tøj billigggtt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. maj 2011

sannekdp

Tak - jeg bor i Bylderup-Bov ved grænsen.

Men min far bor i Karup nord for Herning.

Han kommer en tur ned i næste weekend, men jeg ved ikke om du vil have det stående til weekend?

Så vil jeg prøve og se om han ikke vil hente det for mig?

KH Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

lounika

B&J skriver:

Hvis du overvejer af sælge inkelt vis så vil jeg gerne se billeder af str 80

uii det bliver et stort prosjekt at skal alt det igemmen med bilder med min efterhånden store mave hehe..

nu skal jeg noget her i for middage men kan se om jeg kan finde overskud til det sener. men orker ikke at skrive mærker på det hvis det er oki... men måske dele det ud i str..og lavet samlet bilder med ting i samme str    hvordan lyder det

Anmeld

10. maj 2011

lounika

sannekdp skriver:

Han kommer en tur ned i næste weekend, men jeg ved ikke om du vil have det stående til weekend?

KH Sanne

hej igen.... ved ikke hvor langt han har der fra til silkeborg eks for så kunne jeg køre det der ned hvis vi kunne finde en tid vi begge kunne.. for jeg bor 25 km nord for silkeborg så det da lidt længer nede af....  :0)     venter du en lille dreng??

Anmeld

10. maj 2011

morethanperfect

lounika skriver:

det har jeg slet ikke nogle ide om der er mærke tøj i kasserne som sagt har jeg kun set det der er på bilderne.. og aner heller ik hvad der er i str mm..

det var alt det jeg syntes var besværligt da det ikke er mit tøj jo så derfor ville jeg helst sælge samlet..

aner ikke om den med sort kant er af et bestemt mærke..

så lige efter den med prikkerne du mener ik.. den herre gramprix og er str 74 kanten er meget mørker blå

Okay .. Der er ellers rigtig meget fint tøj .. Ja det var den , den er rigtig fin .. Men du siger bare til hvis du vil sælge enkeltvis ..

Anmeld

10. maj 2011

lounika

lounika skriver:

hej igen.... ved ikke hvor langt han har der fra til silkeborg eks for så kunne jeg køre det der ned hvis vi kunne finde en tid vi begge kunne.. for jeg bor 25 km nord for silkeborg så det da lidt længer nede af....  :0)     venter du en lille dreng??

kan se på krak det ikke er nemmer til silkeborg heheh

Anmeld

10. maj 2011

lounika

sannekdp skriver:

KH Sanne

der er 48 km fra din far og her ud hvis det er..    kender ikke lige byerne den vej over af da jeg lige er flyttet her til så aner ikke hvor jeg skulle køre hend da jeg vildt dorlig til at finde vej hehe..

men hvis jeg skulle køre lidt med det så vil det også være om dagen i ugen her inden fredag da min kæreste har en datter  vær anden uge som kommer på fredag

Anmeld

10. maj 2011

sannekdp

jeg skriver lige til ham og ser om han ikke vil hente det for os

Anmeld

10. maj 2011

lounika

sannekdp skriver:

jeg skriver lige til ham og ser om han ikke vil hente det for os

det er oki... har du en ide om det bliver i dag du spør ham for så vil jeg ikke starte på evt at tage løse bilder til dem i str 80 der ønsker det... for det ville være et stort arbejde.. og du skal selfølig have det hele hvis du ønsker det jo men så jeg måske hade en ide om han ville eller ike

Anmeld

10. maj 2011

sannekdp

jeg vil meget gerne have det hele med

Anmeld

10. maj 2011

B&J

lounika skriver:

uii det bliver et stort prosjekt at skal alt det igemmen med bilder med min efterhånden store mave hehe..

nu skal jeg noget her i for middage men kan se om jeg kan finde overskud til det sener. men orker ikke at skrive mærker på det hvis det er oki... men måske dele det ud i str..og lavet samlet bilder med ting i samme str   hvordan lyder det

Jeg er lige glad med mærke bare du ligger alt i str 80 sammen så er det fint og du behøver ikke skynde dig og hvis det ikke bliver i dag så kan det sagtens vente bare du vil være sød og skrive når billederne er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.