3 hele kasser blandet tøj billigggtt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.769 visninger
23 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

lounika

piger jeg har 3 flytte kaser med blandet drenge tøj far str 50 til omkring 1 år ca.....  skal hentes de de er meget tunge at sende men hurtigs muligt af med dem da de står lidt i vejen... 

det er min søster der har købt det brugt til mig for 500 kr for 3 uger siden i kasserne men vores skab til min komene lille dreng er proppet op til randen i forvejen så får slet ikke brugt for så så så meget tøj...  vil sælge dem for 250 kr i alt.. hun gav som sagt 500 for det..

så i stedet for det bare kommer til at stå og stå i vejen i kasserne så der ander der kan få glæde af det som ikke har fyldt skabet op i nu

har lige taget en håndfuld op og kasse 1 og 2 og taget bilder af men ander ikke hvad der er ellers

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

lounika

lounika skriver:

piger jeg har 3 flytte kaser med blandet drenge tøj far str 50 til omkring 1 år ca.....  skal hentes de de er meget tunge at sende men hurtigs muligt af med dem da de står lidt i vejen... 

det er min søster der har købt det brugt til mig for 500 kr for 3 uger siden i kasserne men vores skab til min komene lille dreng er proppet op til randen i forvejen så får slet ikke brugt for så så så meget tøj...  vil sælge dem for 250 kr i alt.. hun gav som sagt 500 for det..

så i stedet for det bare kommer til at stå og stå i vejen i kasserne så der ander der kan få glæde af det som ikke har fyldt skabet op i nu

har lige taget en håndfuld op og kasse 1 og 2 og taget bilder af men ander ikke hvad der er ellers

der er alså meget mere end på bilderne da det kun  er en håndfuld far 2 af kasserne.. det bare for at i kan se lidt

Anmeld

9. maj 2011

sannekdp

hvor bor du henne?

Sanne

Anmeld

10. maj 2011

lounika

sannekdp skriver:

hvor bor du henne?

Sanne

hej jeg bor i hammel hvis du ved hvor det er-----

støre byger tæt på mig er

randers

silkeborg

århus

hvor kommer du fra??

Anmeld

10. maj 2011

morethanperfect

Sælger du noget for sig selv ?

Anmeld

10. maj 2011

lounika

morethanperfect skriver:

Sælger du noget for sig selv ?

det var først ikke min plan men kan godt være det er nemmer end hele kasser bare mere arbejde for mig jo da der så skal tages vildt vildt mange bilder....

hvad tænkte du på....

der jo helt vildt meget mere end det på bilderne

Anmeld

10. maj 2011

morethanperfect

lounika skriver:

det var først ikke min plan men kan godt være det er nemmer end hele kasser bare mere arbejde for mig jo da der så skal tages vildt vildt mange bilder....

hvad tænkte du på....

Jeg tænkte bare om der var noget mærketøj i ? .. i str. 74 

Anmeld

10. maj 2011

morethanperfect

lounika skriver:

hvad tænkte du på....

Og så kan jeg se der er en Ej sikke lej body med sort kant på billedet .. Hvad str. er det ?

Anmeld

10. maj 2011

B&J

Hvis du overvejer af sælge inkelt vis så vil jeg gerne se billeder af str 80

Anmeld

10. maj 2011

lounika

morethanperfect skriver:

Jeg tænkte bare om der var noget mærketøj i ? .. i str. 74 

det har jeg slet ikke nogle ide om der er mærke tøj i kasserne som sagt har jeg kun set det der er på bilderne.. og aner heller ik hvad der er i str mm..

det var alt det jeg syntes var besværligt da det ikke er mit tøj jo så derfor ville jeg helst sælge samlet..

aner ikke om den med sort kant er af et bestemt mærke..

så lige efter den med prikkerne du mener ik.. den herre gramprix og er str 74 kanten er meget mørker blå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.