Vi var i weekenden til kæmpe rund fødselsdag, ved et nærmere familiemedlem i min mands familie, det var en form for åbent hus, så der kom mange. Dete r ikke altid jeg kan huske alle medlemmer eller kan placere dem, da de jo netop er mange.
Vores 3 mdr gamle søn blev beundret af mange på dagen, hvilket da er dejligt, men det blev også lige lidt for meget. Efter den bette havde været ude at sove i barnevognen, skulle jeg hente ham ind, og kom gående med ham i liften, flere standsede for at se ham, men en blev meget nærgående og langt over stregen. Det skal lige siges jeg ikke anede hvem hun var, men som skrevet, er der jo flere jeg ikke kan placere eller huske selvom jeg har mødt dem flere gange før, da familien er så stor, først nussede hun hans tæer og fingre, og gjorde så som om hun ville lave kran øvelsen med ham. Blev sådan lidt, og indne jeg kunne nå at sige noget havde hun taget ham op, blev helt paf og anede ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv, og ville ikke være uhøflig.
Fik så sagt at han skulle have mad, så jeg kunne få ham igen, men det resulterede i hun beodrede ind til selskabet, med liften, og hun bar ham, igen var jeg lamslået, og gjorde nok hvad hun sagde, mest i chok
Hun satte sig med ham og jeg gjorde flasken klar, og sagde at han plejede altså at få en ren ble inden han fik flaske, som hint på jeg ville have min søn igen. Hun rev flasken ud af min hånd og sagde at han var jo sulten så han måtte vente med ren ble og begyndte at give ham flaske, igen blev jeg helt chokket, ville ikke lave en scene, da han var færdig fik jeg ham endelig så han kunne få ren ble, og alt imens havde hun ros ham og fortlat lystigt om sine børn mens hun overkyssede min søn.
Havde det enormt skidt med hele speisoden, og ja det er altid nemt at være baglkog men føj hvor jeg fortryder jeg intet sagde, men var nok alt for chokeret, bagefter viste det sig så, at ingen af familiemedlemmerne kendte hende, og hun var kæreste med en af fødselarens venner, så det var jo meget langt ude
synes både det var en mærkelig, og meget ubehagelig oplevelse 

Og ja igen er dte nemt at være bagklog og behøver ikke høre pegede fingre, for det er så nemt at sige bagefter, for kan dælme være svært i situationen, men har helt sikkert lært af det, og vil fremover ruste mig bedre til slags, så det ikke sker igen 

Men et sted hvad bilder sådan en fremmed dame sig egentlig ind at snuppe folks børn på den måde 

Har så dårlig samvittighed men hjælper jo ikke noget, og heldigvis skete der ingenting og hun syntes jo bare han var gudeskøn- men alligevel