Den endelig beslutning er endelig taget :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

grøn · ært

Jaaaaj! Vi skal have barn! Eller, det har vi i hvert fald endelig hetl fast besluttet! Vi legede lidt med tanken (rigtig meget og jeg gik af p-pillerne nogle måneder) i vinters, men droppede det igen efter flere negative test og fordi økonomien ikke helt hang sammen.

Men nu er beslutningen taget og jeg er fuldstændig BABY-KULRET!!! Det kan simpelthen ikke gå hurtigt nok.. Jeg skal dog lige have min mens om få dage - men så begynder projektet. For alvor denne gang

Jeg er så nervøs for, at der går laaaang tid.. Det håber jeg ikke, for vi vil så gerne have det barn! Min kæreste begynder også at føle sig gammel, selvom han kun er 29. Men han vil rigtig gerne have første barn inden han er 32. Så det håber vi virkelig lykkes!

Jeg kan bare ikke få nok. Sufer rundt og kigger på alt baby-udstyr og har allerede indrettet vores 3. ekstra værelse i lejligheden. ALtså, bare sådan oppe i hovedet Jeg glæder mig sådan - til at komme igang, til at være gravid, til at føde... Og til at være mor! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

H+S Skjolgborg.

Ville bare lige skrive håber du snart står med en positiv test så og xxx alt jeg kan.

Mvh Henriette

Anmeld

9. maj 2011

grøn · ært

Henriette1976 skriver:

Ville bare lige skrive håber du snart står med en positiv test så og xxx alt jeg kan.

Mvh Henriette

Tuuusinde tak Henriette! Vi krydser også bare ALT hvad vi kan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.