lægen sagde nej :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Thalia skriver:

Jeg synes egentlig ikke at lægen skylder hende at tale pænere til hende.

Hun ringer til lægen og siger "Jeg har testet positiv for graviditet på 3 af mine egne tissepinde og nu vil jeg også tisse på en af dine pinde".

Lægen siger "Nej det skal du ikke, det er der ingen grund til"

Hun siger "Nå man det VIL jeg altså så du SKAL se mig i dag"

Lægen svarer afvisende "Nå men så må du komme før middag".

Jeg synes ærlig talt det er frækt både overfor lægen og overfor alle andre patienter at insistere på at man VIL ses for at få bekræftet en graviditet. Det er muligt det kun er 2 minutter det tager, men det er stadig 2 minutter der betyder at alle andre skal vente længere.

NEMLIG !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

birthee

Begge gange jeg er blevet gravid, er jeg en uges tid efter jeg selv har testet (med 1 test) gået ned til lægesekretæren med en urinprøve for at få bekræftet det... Jeg er så blevet kaldt ind til lægen, hvis den har været positiv... det har taget et ganske kort øjeblik, men han ville bare gerne lige notere i journalen at jeg var gravid, og regne efter hvor langt jeg var henne, af hensyn til blodprøver/nakkefolds-skanning... Ellers har der ikke været mere at snakke om før de syv uger henne...

Anmeld

9. maj 2011

Kløver

Thalia skriver:

Hun ringer til lægen og siger "Jeg har testet positiv for graviditet på 3 af mine egne tissepinde og nu vil jeg også tisse på en af dine pinde".

Jeg synes ærlig talt det er frækt både overfor lægen og overfor alle andre patienter at insistere på at man VIL ses for at få bekræftet en graviditet. Det er muligt det kun er 2 minutter det tager, men det er stadig 2 minutter der betyder at alle andre skal vente længere.

Der er bestemt også forskel på at få det bekræftiget, og så forlange at få tid samme dag, man kan da sagtens tage urin fra en anden dag, og når det er mandag er der mange som ringer med akutte ting, selv overvejede om jeg skulle ringe i morges da jeg er i tvivl om min forkølelse er virus eller infektion da jeg knap nok kan tale og de påvirker min vejtrækning og jeg hoster, men da det er akut mandag, ville jeg vente og se tiden an til i morgen, så synes bestemt også en bekræftigelse af graviditet kan vente et par dage, selvom jeg godt kan forstå man kan være lidt utålmodig

Anmeld

9. maj 2011

Kløver

Thalia skriver:

Der er bestemt også forskel på at få det bekræftiget, og så forlange at få tid samme dag, man kan da sagtens tage urin fra en anden dag, og når det er mandag er der mange som ringer med akutte ting, selv overvejede om jeg skulle ringe i morges da jeg er i tvivl om min forkølelse er virus eller infektion da jeg knap nok kan tale og de påvirker min vejtrækning og jeg hoster, men da det er akut mandag, ville jeg vente og se tiden an til i morgen, så synes bestemt også en bekræftigelse af graviditet kan vente et par dage, selvom jeg godt kan forstå man kan være lidt utålmodig

Anmeld

9. maj 2011

lucas<3

Corn skriver:

Jeg har heller ikke fået det tjekket ved lægen.

Da jeg blev gravid, ringede jeg og fik en aftale til omkring 7. uge, hvor vi så tjekkede det og fik lavet vandrejournal+blodprøver.

Deres test er jo de samme som man kan købe

den hopper jeg os med på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.