lægen sagde nej :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

mor-til-en-dejlig-baby

synes bare du bestemt skal dukke op

du har jo allerede 3 positive test - så der forstår jeg selvfølig både din nysgerrighed men også lægen. Men det nu meget dejligt at få det bekræftet og e t. få en snak om videre forløb

held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Shibby

Så duk op inden kl 12 og få det bekræftet. Derefter syntes du skal betale det symbolske beløb for at få en anden læge..!

Anmeld

9. maj 2011

bagger26

Det er meget normalt, jeg har heller ikke været ved lægen og få det bekræftiget nogle af gangene. Det er jo også lidt "spild" af tid, forstået på den måde, at dine test er lige så gode som lægens.

Anmeld

9. maj 2011

Madam Blå

Min læges sekretær spurgte mig hvor mange test jeg havde taget, og om de alle var positive. Tillykke sagde hun så Og så ville hun lave en tid til mig i uge 8. Hvis testen er positiv hjemme, så er den også ved lægen.

Kan godt forstå dig, men lægen kan med sikkerhed kun bekræfte din graviditet. Og det vil alle læger ikke bruge tid på længere..

Men stort tillykke med din graviditet 

Ring til dem igen og bestil tid til at få lavet vandrejournal. Husk dog lige din læge på, at den ene blodprøve de skal tage, skal tages efter uge 8+5 tror jeg det var.. Og ikke før.

Anmeld

9. maj 2011

Carl-Emil's mor

tak for jeres svar..

Jeg vil derop fordi vi før i december havde 2 positive og alligevel var den negativ hos lægen, også er jeg bare ikke fan af apoteker, jeg vil gerne have noget fagligt indover det og selvom det er samme test giver det mig en bedre ro at have fået det bekræftet hos en læge..

Han er bare en rigtig rigtig skod læge, og har ikke været tilfreds de 6 måneder jeg har haft ham i, men der hvor jeg vil have læge er jeg på venteliste til at kunne komme ind da de har så mange patienter.

Tusind tak for alle jeres lykønskninger  Er super dejligt

Anmeld

9. maj 2011

Dictes mor

Du behøver ikke lægen, du er jo gravid, og kæmpe kæmpe stort tillykke!!! Nyd det og lad en masse jubelscener i det gode vejr. Det er jo helt fantastisk. Man kan ikke teste falsk positiv, såvidt jeg er bekendt med i hvert fald.

Anmeld

9. maj 2011

Dictes mor

Elmer&Amy skriver:

tak for jeres svar..

Jeg vil derop fordi vi før i december havde 2 positive og alligevel var den negativ hos lægen, også er jeg bare ikke fan af apoteker, jeg vil gerne have noget fagligt indover det og selvom det er samme test giver det mig en bedre ro at have fået det bekræftet hos en læge..

Han er bare en rigtig rigtig skod læge, og har ikke været tilfreds de 6 måneder jeg har haft ham i, men der hvor jeg vil have læge er jeg på venteliste til at kunne komme ind da de har så mange patienter.

Tusind tak for alle jeres lykønskninger  Er super dejligt

Ups, og der tog jeg så åbenbart fejl med det at teste falsk positiv, undskyld...

Anmeld

9. maj 2011

grøn · ært

Tillykke tillykke!

Jeg vil også aller helst tjekkes ved lægen - der føler jeg mig helt sikker på, at det svar jeg får et det rigtige. Jeg har været dernede to gange (negative desværre...) og har hver gang fået at vide, at jeg endelig bare skal komme tilbage når det er tid!

Jeg var blevet rigtig skuffet og ked af det og sur på  min læge, hvis han/hun havde reageret sådan. Det er jo også det ens læge/sygeplejske er der for!

Held og lykke med graviditeten! Og håber den også er positiv hos lægen! ...gid det snart er vores tur

Anmeld

9. maj 2011

Carl-Emil's mor

Hyldeblomst skriver:

Tillykke tillykke!

Jeg vil også aller helst tjekkes ved lægen - der føler jeg mig helt sikker på, at det svar jeg får et det rigtige. Jeg har været dernede to gange (negative desværre...) og har hver gang fået at vide, at jeg endelig bare skal komme tilbage når det er tid!

Jeg var blevet rigtig skuffet og ked af det og sur på  min læge, hvis han/hun havde reageret sådan. Det er jo også det ens læge/sygeplejske er der for!

Held og lykke med graviditeten! Og håber den også er positiv hos lægen! ...gid det snart er vores tur

tak for dit svar...

Håber for dig at det også snart er din tur..

Anmeld

9. maj 2011

Carl-Emil's mor

Dictes mor skriver:

Ups, og der tog jeg så åbenbart fejl med det at teste falsk positiv, undskyld...

Det er helt ok skal du ikke undskylde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.