Dygtige små børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. november 2008

Juniors mor

Synes bare der er sket så meget med Julie i denne uge, hun gør sådan nogle sjove ting....i kender det nok godt , men bliver lige nødt til at dele lidt med jer: Hun går næsten konstant rundt med en lille klud eller et stykke køkkenrulle og gør rent, hvis vi spilder en dråbe vand på gulvet er hun der med det samme! Så elsker hun at danse"Rizraz filiongongon" og det står hun selv i gangen og gør . Før hun skubber med sin elskede dukkevogn, løfter hun lige foden og slår bremsen fra!........Synes bare hun er så sjov for tiden.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2008

linemus

Ja, de er nemlig bare rigtig sjove lige nu. Og der kommer hele tiden nyt. Hvor er hun sød, at hun gør det med foden. De kopierer helt vildt.

Jeg hopper lige med på din tråd 76.gif

Signe tørrer tåre af Nannas kind eller aer hende, når hun græder De er rigtig dygtige til at dele og kommer tit og giver den anden noget (men kan også stadig slåsse om det, det er dog meget bedre for tiden, nu jeg tænker over det). Jeg kan bede Signe hente Nannas bukser, og så går hun hele vejen igennem huset for at hente dem der, hvor hun har smidt dem. En dag havde de hoppet i dp med en af de større piger - de kan jo ikke hoppe, så det bliver bare sådan noget ned i knæ og op igen... Nanna "hoppede" hele vejen hjem, mens hun holdt fast i barnevognen. Og Nanna har lige sagt Tak for mad!

Anmeld

8. november 2008

Kaufie

Dejlig tråd..... Det er så morsomt at se dem efterabe vores handlinger.

Fx. vil William ikke køre på sin scooter uden sin sikkerhedshjelm eller cykelhjelm... Og da jeg spillede "lille Peter Edderkop" på hans enormt ustemte xylofon gennemskuede han alligevel melodien og begyndte at lave fagterne.

Anmeld

8. november 2008

linemus

Mig og Nanna har bygget reol i dag. Hun var meget optaget af at putte skruerne ind i hullerne og elsker at hjælpe. Smadder hyggeligt 60.png

Anmeld

8. november 2008

Monica

Vi er lige kommet hjem fra sommerhus, og der var en hems, men en stige... Og Lars sagde at Gustav ikke havde kræfter til selv at kravle lodret op.... Men da han stod på 5 trin fik piben en anden lyd....

Synes at han forstår mange "komandoer", put det i skralde spanden, tørre næsen, hente sutsko, tør numse... SÅ dygtig

Men nej, der er stadig endenu flere han ikke forstår... Indimellem kniber det med bare at forstå et lille bitte nej...

M

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.