du skal børste dine tænder... tralalala!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Diana...

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Clisolka

VNB skriver:

JEPS Viktor har fået sin første lille bis!!!!  den begyndte at titte frem søndag den 1 maj, og nu er den så helt brudt igennem og er bare FIIIIN!

vi lader ham ligge og tygge i en tandbørste hver morgen og aften, for at vende sig til det. Og han elsker det!

selvom tanden både var årsag til lidt feber, stort søvn behov og manglende appetit kunne vores dreng som altid stadig smile og være glad

Han fylder 5 mdr den 12 april, og er den skønneste lille charmetrold! så jeg vil selvfølgelig lige dele lidt billeder med jer!

Aaarw hvor er han lækker  God idé med tandbørsten - det må jeg lige få indført herhjemme, vi har 2 bisser i undermunden som snart er helt oppe 

Anmeld

10. maj 2011

VNB

MoarJ skriver:

Hvor ser han bare dejlig ud... 

1000 tak  Håber alt går godt med den bette i maven?

Anmeld

10. maj 2011

VNB

Dictes mor skriver:

Ja, Mette ringede at fortalte, at hun mødte dig. Det lyder bare hyggeligt at mødes. Det bedst i næste uge for mig, så vi har aftalt, at du og Mette finder en dag, som passer jer. Måske fredag, så kan Dicte også komme med og holde sin helt egen fest Jeg vil også så gerne se dig og ikke mindst Victor, jeg har jo ikke set dig siden du var 8 uger henne... Det er vildt at tænke på

øv næste uge er vi i KBH hele ugen... så der blir det lidt svært

hva med ugen efter?

ja det er bare helt vildt at tænke på at sidste gang vi sås, var jeg helt "ny-gravid" og ingen, ud over jer, vidste noget endnu! og nu blir han 5 mdr.... jøsses tiden går stærkt!

Dicte var jo også helt helt nyfødt! så jeg håber virkelig vi finder en dag hvor hun kan komme med, så jeg kan se hende igen!

Anmeld

10. maj 2011

VNB

Gaia skriver:

Nårh kæft han er dejlig!

Må snart ses igen. kunne være hygge med en tur på café eller et smut forbi dig en eller anden dag. Nåja og så vores hus jo færdigt her den 19 juhuu GLÆDER mig helt vild til at flytte derud. Må lige sludres ved her en af dagene..måske jeg kan få tid til lige at ringe, så vi undgår de der sms'er Nåja og så har Maja brækket benet men det kan jeg jo fortælle om over tlf. for det er en lidt længere historie.

ååårh tak søde

nej nej dog, har hun brækket benet?! åh det lille pus da! det er jeg da "spændt" på at høre om. Altså ikke fordi det er spændende at det er brækket, men tænker mere hvordan i alverden det mon er sket???!!

Og ja vi skal også snart ses igen! i må jo meget gerne kigge forbi en dag efter vuggenstuen måske? kunne være hyggeligt!  jeg er bare i KBH hele næste uge.

Anmeld

10. maj 2011

VNB

Diana... skriver:

Anmeld

10. maj 2011

VNB

BB78 skriver:

Aaarw hvor er han lækker  God idé med tandbørsten - det må jeg lige få indført herhjemme, vi har 2 bisser i undermunden som snart er helt oppe 

mange mange tak!

ja igang med at "børste" dem  jo før jo bedre, har nemlig en ide om at man så (måske) slipper for tudeture hver gang der skal børstes tænder

det ser bare sååå sødt ud når de små tænder er fremme synes jeg! kan godt forestille mig at det ser helt vildt kært ud når der er 2 oppe! Viktor ligner en bette trold med sin ene fine kridt hvide tand hihi  og man er jo bare SÅ stolt som mor når de får tænder!

Anmeld

10. maj 2011

Clisolka

VNB skriver:

mange mange tak!

ja igang med at "børste" dem  jo før jo bedre, har nemlig en ide om at man så (måske) slipper for tudeture hver gang der skal børstes tænder

det ser bare sååå sødt ud når de små tænder er fremme synes jeg! kan godt forestille mig at det ser helt vildt kært ud når der er 2 oppe! Viktor ligner en bette trold med sin ene fine kridt hvide tand hihi  og man er jo bare SÅ stolt som mor når de får tænder!

Lige præcis, bare med at vænne dem til det, så de lærer den 

Haha ja, det ser helt vildt sødt ud med 2 - men de er stadig lidt ømme, så jeg venter til de er helt oppe 

Anmeld

10. maj 2011

VNB

BB78 skriver:

Lige præcis, bare med at vænne dem til det, så de lærer den 

Haha ja, det ser helt vildt sødt ud med 2 - men de er stadig lidt ømme, så jeg venter til de er helt oppe 

her hjalp den ligepræcis på ømheden faktisk

Anmeld

10. maj 2011

Clisolka

VNB skriver:

her hjalp den ligepræcis på ømheden faktisk

Jamen så må jeg hellere prøve at give hende den - måske den hjælper  Hun har ikke været så pylret de sidste par dage, så måske denne omgang er ved at være slut 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.