Dictes mor skriver:
Er du gal, hvor er han bare dejlig altså!!! Og rigtig god ide med tandbørsten, siger tandlægedatteren her. Vi har gjort det med Dicte og gør det stadig, hun er endda nu begyndt at lave børste bevægelser med tandbørsten, uden at rammer nogle tænder naturligvis, men alligevel nok til at gøre mor stolt, og hun lade os gerne børste hendes tænder helt uden nogen form for brok, for hun ved at hun får tandbørsten at lege med lige bagefter.
ihhh mange tak søde
hehe jamen det lyder bare rigtig godt at tandlæge datteren synes godt om det! Så må det helt klart være et skridt i den rigtige retning 
Han kan jo lige så godt vende sig til det, så han ikke blir hys hver gang han skal have børstet tænder af os engang! Nogle gange tager jeg en lille tur i hans mund hvor jeg samtidig siger "børste bøøørste børste!" så griner han helt vildt, og ser det som en sjov leg 
Gud hvor sødt og flot med Dicte! Hun skal helt sikkert nok blive en super tandbørster!!! NU vil jeg altså også snart se hende igen! har du hørt fra... (hmm ja hvad er det nu hun hedder... rødt hår, sjællender, herinde fra, var med på morville hvor hun var gravid med sin søn, har 2 børn??? ring any bells???) nå jamen jeg mødte hende en dag og hun snakkede om at i to skulle ses næste uge, og der ville Viktor og jeg da vildt gerne trænge os lidt på 
Anmeld