du skal børste dine tænder... tralalala!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.103 visninger
20 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

VNB

JEPS Viktor har fået sin første lille bis!!!!  den begyndte at titte frem søndag den 1 maj, og nu er den så helt brudt igennem og er bare FIIIIN!

vi lader ham ligge og tygge i en tandbørste hver morgen og aften, for at vende sig til det. Og han elsker det!

selvom tanden både var årsag til lidt feber, stort søvn behov og manglende appetit kunne vores dreng som altid stadig smile og være glad

Han fylder 5 mdr den 12 april, og er den skønneste lille charmetrold! så jeg vil selvfølgelig lige dele lidt billeder med jer!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Jakob'sMor

Hvor er han da bare sød charmetrold..

Anmeld

8. maj 2011

Dictes mor

Er du gal, hvor er han bare dejlig altså!!! Og rigtig god ide med tandbørsten, siger tandlægedatteren her. Vi har gjort det med Dicte og gør det stadig, hun er endda nu begyndt at lave børste bevægelser med tandbørsten, uden at rammer nogle tænder naturligvis, men alligevel nok til at gøre mor stolt, og hun lade os gerne børste hendes tænder helt uden nogen form for brok, for hun ved at hun får tandbørsten at lege med lige bagefter.

Anmeld

8. maj 2011

VNB

Jakob'sMor skriver:

Hvor er han da bare sød charmetrold..

1000 tak!

Anmeld

8. maj 2011

VNB

Dictes mor skriver:

Er du gal, hvor er han bare dejlig altså!!! Og rigtig god ide med tandbørsten, siger tandlægedatteren her. Vi har gjort det med Dicte og gør det stadig, hun er endda nu begyndt at lave børste bevægelser med tandbørsten, uden at rammer nogle tænder naturligvis, men alligevel nok til at gøre mor stolt, og hun lade os gerne børste hendes tænder helt uden nogen form for brok, for hun ved at hun får tandbørsten at lege med lige bagefter.

ihhh mange tak søde  hehe jamen det lyder bare rigtig godt at tandlæge datteren synes godt om det! Så må det helt klart være et skridt i den rigtige retning

Han kan jo lige så godt vende sig til det, så han ikke blir hys hver gang han skal have børstet tænder af os engang! Nogle gange tager jeg en lille tur i hans mund hvor jeg samtidig siger "børste bøøørste børste!" så griner han helt vildt, og ser det som en sjov leg

Gud hvor sødt og flot med Dicte! Hun skal helt sikkert nok blive en super tandbørster!!! NU vil jeg altså også snart se hende igen! har du hørt fra... (hmm ja hvad er det nu hun hedder... rødt hår, sjællender, herinde fra, var med på morville hvor hun var gravid med sin søn, har 2 børn??? ring any bells???) nå jamen jeg mødte hende en dag og hun snakkede om at i to skulle ses næste uge, og der ville Viktor og jeg da vildt gerne trænge os lidt på

Anmeld

8. maj 2011

Magsen

ååååååh hvor han lækker  

Ihhhhhh jeg vil også have at Naomi får en tandebisse  hehehe

Anmeld

8. maj 2011

Mira0911

VNB skriver:

JEPS Viktor har fået sin første lille bis!!!!  den begyndte at titte frem søndag den 1 maj, og nu er den så helt brudt igennem og er bare FIIIIN!

vi lader ham ligge og tygge i en tandbørste hver morgen og aften, for at vende sig til det. Og han elsker det!

selvom tanden både var årsag til lidt feber, stort søvn behov og manglende appetit kunne vores dreng som altid stadig smile og være glad

Han fylder 5 mdr den 12 april, og er den skønneste lille charmetrold! så jeg vil selvfølgelig lige dele lidt billeder med jer!

Hvor ser han bare dejlig ud... 

Anmeld

9. maj 2011

Dictes mor

VNB skriver:

ihhh mange tak søde  hehe jamen det lyder bare rigtig godt at tandlæge datteren synes godt om det! Så må det helt klart være et skridt i den rigtige retning

Han kan jo lige så godt vende sig til det, så han ikke blir hys hver gang han skal have børstet tænder af os engang! Nogle gange tager jeg en lille tur i hans mund hvor jeg samtidig siger "børste bøøørste børste!" så griner han helt vildt, og ser det som en sjov leg

Gud hvor sødt og flot med Dicte! Hun skal helt sikkert nok blive en super tandbørster!!! NU vil jeg altså også snart se hende igen! har du hørt fra... (hmm ja hvad er det nu hun hedder... rødt hår, sjællender, herinde fra, var med på morville hvor hun var gravid med sin søn, har 2 børn??? ring any bells???) nå jamen jeg mødte hende en dag og hun snakkede om at i to skulle ses næste uge, og der ville Viktor og jeg da vildt gerne trænge os lidt på

Ja, Mette ringede at fortalte, at hun mødte dig. Det lyder bare hyggeligt at mødes. Det bedst i næste uge for mig, så vi har aftalt, at du og Mette finder en dag, som passer jer. Måske fredag, så kan Dicte også komme med og holde sin helt egen fest Jeg vil også så gerne se dig og ikke mindst Victor, jeg har jo ikke set dig siden du var 8 uger henne... Det er vildt at tænke på

Anmeld

9. maj 2011

Gaia

Nårh kæft han er dejlig!

Må snart ses igen. kunne være hygge med en tur på café eller et smut forbi dig en eller anden dag. Nåja og så vores hus jo færdigt her den 19 juhuu GLÆDER mig helt vild til at flytte derud. Må lige sludres ved her en af dagene..måske jeg kan få tid til lige at ringe, så vi undgår de der sms'er Nåja og så har Maja brækket benet men det kan jeg jo fortælle om over tlf. for det er en lidt længere historie.

Anmeld

9. maj 2011

VNB

Maggieh skriver:

ååååååh hvor han lækker  

Ihhhhhh jeg vil også have at Naomi får en tandebisse  hehehe

mange tak!

ja hun skal da have sig en tandbørste!  den er også super godt at ligge og gnave i når gummen klør hele dagen lang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.