hollys heldragt søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
983 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Alexander&Lærke

Er der mon en som ligger inde med en hollys heldragt, lige fra 56-68.

Jeg skulle købe en af en på trendsales, men så sendte hun en helt anden og påstod at jeg ikke havde skrevet at det skulle være den fra hollys, jeg fandt så det jeg havde skrevet og sendte til hende, men så hørte jeg ikke mere, så var ret skuffet da jeg lige havde udset med sådan en hollys heldragt

Øv bøv så kan man lære det...... ER der en som vil sælge sådan en til mig til en go pris

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Rsa

Jeg har en, som eg gerne vil sælge i str.68 - kan desværre ikke tilføje et billede hertil, da det er min mands arbejdscomputer jeg i øjeblikket nasser på - vores egen er gået i stykker.

Dragten er brun med store, lilla kløver på og lilla kant langs ærme, hals og ben udskæringer. Kan sende et billede på mms, hvis det har interesse?

Anmeld

9. maj 2011

Gyllibik

Hva tænker du som go pris? Har en grå heldragt og to t-shirts en grå og brun hvis det er noget?

Anmeld

9. maj 2011

Alexander&Lærke

Rsa skriver:

Jeg har en, som eg gerne vil sælge i str.68 - kan desværre ikke tilføje et billede hertil, da det er min mands arbejdscomputer jeg i øjeblikket nasser på - vores egen er gået i stykker.

Dragten er brun med store, lilla kløver på og lilla kant langs ærme, hals og ben udskæringer. Kan sende et billede på mms, hvis det har interesse?

Hej vil da meget gerne se et billed måske du kan mms det til min mobil 26231509

Anmeld

9. maj 2011

Alexander&Lærke

Gyllibik skriver:

Hva tænker du som go pris? Har en grå heldragt og to t-shirts en grå og brun hvis det er noget?

Har du billed af det og har du selv en pris på det, den jeg ville købe kostede 60 +porto så ca 75 kr.... Men hvis det falder i smag kan vi måske finde en pris

Anmeld

9. maj 2011

henh01

str 56

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. maj 2011

morethanperfect

Jeg har også Str. 62 ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. maj 2011

Alexander&Lærke

morethanperfect skriver:

Jeg har også Str. 62 ..

Den blir vist for drenget, glemte vist at skrive at det skulle være til en pige så gerne i pige farver, har en dreng i forvejen, så hende har skal ikke have have blå, grøn og osv på.... Hvis i forstår

Anmeld

9. maj 2011

Alexander&Lærke

henh01 skriver:

str 56

er den brun på hvide kløver på? og havd havde du tænkt af pris...

Anmeld

9. maj 2011

morethanperfect

Mette&Alexander skriver:

Den blir vist for drenget, glemte vist at skrive at det skulle være til en pige så gerne i pige farver, har en dreng i forvejen, så hende har skal ikke have have blå, grøn og osv på.... Hvis i forstår

Nåå .. Ja det forstår jeg Mangler du andet tøj ellers ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.