Under uddannelse.. Nogen erfaringer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

grøn · ært

Hej,

Jeg er lige oprettet.. Efter meget snak frem og tilbage, har min kæreste og jeg - i dag faktisk - taget den endelige beslutning at vi skal have barn Men så er det jeg super gerne vil høre om nogle erfarne mødre Jeg fylder 23 den 16. august - og begynder 3,5 års uddannelse den 15. august. Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad jeres erfaringer med at have børn under uddannelse er? Hvordan fungerer det - og fungerer det godt? Min kæreste er uddannet pædagog og har indtil videre kun vikararbejde. Men om et års tid burde han meget gerne have fundet en fuldtidsstilling (det satser vi da på :-))

Jeg tager en uddannelse som konditor og er derfor under uddannelse, gennem mit barn første 2-3 år. Jeg regner med at tage et 6-8 måneders barsel orlov og så tager faren de sidste, så barnet er et år, når det kommer i vuggestue/dagpleje.

Håber at høre fra mødre, der har været/er under uddannelse, mens barnet stadig er et lille my.

--Maj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

mortilnoahogmelina

ALtså jeg er under uddannelse nu og har en søn på 4 måneder .
Jeg har 4 måneder tilbage af min elevtid dem skal jeg færdiggøre fra 2 januar .
Jeg har 1 års barsel .
Ved ikke hvordan det kommer til at fungere endnu når han starter i dp men indtil videre har der ikke været nogen problemer .
OG skal os tilbage og færdiggøre den .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.