21+0 med tvillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Hvornår er din næste scanning?

jeg skal tl scanning på mandag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

jeg skal tl scanning på mandag...

Okay

Anmeld

11. maj 2011

MaybeBaby

Jamen jeg er jo SÅ enig med Secrets og nærmest alle andre. Lækker lækker og SKØNT endelig at få et smækkert ansigt med til den lækre mave! Dine piger bliver total forelsket i In moar! Og ja jeg ved, hvad du vil spørge om, og svaret er: jeg lægger 22+0 billeder ind på søndag

Anmeld

11. maj 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Jamen jeg er jo SÅ enig med Secrets og nærmest alle andre. Lækker lækker og SKØNT endelig at få et smækkert ansigt med til den lækre mave! Dine piger bliver total forelsket i In moar! Og ja jeg ved, hvad du vil spørge om, og svaret er: jeg lægger 22+0 billeder ind på søndag

Tak Kan godt være i er glade for ansigtet, jeg synes dog det ligner lort, men men 8 timers konfirmation sætter sit præg, hehe.

De er i hvert fald aktive på mere end en måde....

Nårh når, så sur du virker i dag, hehe, har kæresten glemt gardinet i går, ej var den ond  undskyld, men kunne ikke lade værre... You LOVE it

Anmeld

11. maj 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Tak Kan godt være i er glade for ansigtet, jeg synes dog det ligner lort, men men 8 timers konfirmation sætter sit præg, hehe.

De er i hvert fald aktive på mere end en måde....

Nårh når, så sur du virker i dag, hehe, har kæresten glemt gardinet i går, ej var den ond  undskyld, men kunne ikke lade værre... You LOVE it

Tænkte bare at jeg lige så godt kunne skrive det, da du med garanti ville spørge og med en massage i sigte, når manden kommer hjem, så kan jeg på ingen måde være sur

Anmeld

11. maj 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Tænkte bare at jeg lige så godt kunne skrive det, da du med garanti ville spørge og med en massage i sigte, når manden kommer hjem, så kan jeg på ingen måde være sur

Hehe, så tit spørger jeg da heller ikke, hehe.

Hvorfor sover peter..... Jeg vil oss ha massage. SKA-AT, kun du ikke lige .....

Anmeld

11. maj 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Hehe, så tit spørger jeg da heller ikke, hehe.

Hvorfor sover peter..... Jeg vil oss ha massage. SKA-AT, kun du ikke lige .....

Baaaaaby vil have massage! dette er nu fordi mit dumme højre ben (og kun det højre) er begyndt at gå i krampe hver nat. Så håber lidt massage vil hjælpe

Anmeld

11. maj 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Baaaaaby vil have massage! dette er nu fordi mit dumme højre ben (og kun det højre) er begyndt at gå i krampe hver nat. Så håber lidt massage vil hjælpe

Arh been there, det var så for mange år siden, men hvor gør det nas når man vågner med krampe kl numse om natten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.