21+0 med tvillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.177 visninger
47 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Kofoed.

Så har der de sidste par dage igen været et ryk, så mavsen er rigtig blevet stor

Kæresten gider snart ikke kramme mig mere, når vi står op, for mave giver sig altså ikke, hehe.

Så var der nogle som spurgte efter mit ansigt i sidste uge, så ikke nok med, at mave er halv bar, så er der også ansigt i denne uge

Tøserne er efterhånde aktive hver dag, så det er jo skønt, dog fandt de mors mellemgulv den anden dag og hold da kæft det gør ondt.

Når men det var det for denne uge.

Ja jeg er altid træt og 8 timers konfirmations fest hjælper bestemt ikke på det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Frøken J.

Hvor er du bare fin, og du bærer den mave så flot! Lækker lækker

Anmeld

8. maj 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Hvor er du bare fin, og du bærer den mave så flot! Lækker lækker

Mange tak, selvom man ikke altid selv synes det

Synes selvtilliden bliver mindre i tak med maven bliver større, ved ikke om jeg er den eneste der oplever det

Anmeld

8. maj 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Mange tak, selvom man ikke altid selv synes det

Synes selvtilliden bliver mindre i tak med maven bliver større, ved ikke om jeg er den eneste der oplever det

Det er du ikke Det er svært at acceptere en ny krop, synes jeg også. Men der er ingen grund til du tænker sådan, for du bærer din mave SÅ flot!

Anmeld

8. maj 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Det er du ikke Det er svært at acceptere en ny krop, synes jeg også. Men der er ingen grund til du tænker sådan, for du bærer din mave SÅ flot!

Tak for de søde ord

Har du uploaded nye billeder i dag også?

Anmeld

8. maj 2011

Koen.

Smuk mavse og super køn pige

Anmeld

8. maj 2011

Bshizzle

Hvor bærer du bare den baby-hule flot..

Det er ikke underligt mange føler de ikke er så sexet/frække at se på mere når maven vokser..
Det er jo "underligt" man pludselig ligner en oppustet melon, når man jo tit tænker at man vil ha en smækker-lækker-slank mave..

Jeg føler mig bestemt som en hval nogen gange ( selvom min mave ik er så stor endnu, så er den bare ikke så bøjelig som dengang)
Så kæresten her hjemme griner lidt og får mig til at føle mig smækker-lækker igen

Smuk er din mave ihvertifald.

Anmeld

8. maj 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Tak for de søde ord

Har du uploaded nye billeder i dag også?

Nope, der går lige nogle dage endnu Vi har ikke lige fået taget billede noget+0, så for der er en uge imellem er vi nødt til at vente lidt

Anmeld

8. maj 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Nope, der går lige nogle dage endnu Vi har ikke lige fået taget billede noget+0, så for der er en uge imellem er vi nødt til at vente lidt

Okay, jamen glæder mig hver uge til nye billeder fra dig, for du er både lækker omkring mave, men ansigt er heller ikke grimt

Anmeld

8. maj 2011

Kofoed.

Tanja. skriver:

Smuk mavse og super køn pige

Og hun er evig træt

Mange tak for de søde ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.