Huer, vanter mv. opbevaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.056 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. november 2008

Rasmine

Hva gør I?
I hvad?

Mangler et tip til opbevaring af disse, så det bliver overskueligt, fremfor det ligger i én stor pærevælling på skoreolen.
Det må gerne hænge på væggen.
Eller andet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2008

Anja

Har ikke lige en god ide til noget vægophæng til det. Hos os ligger det på bryggersbordet .... eller i et skab i bryggers, hvis man altså har taget sig sammen til at lægge det der ind

Anmeld

7. november 2008

Plysbjørnen

Jeg gør ligesom dig en stor pærevælling midt på skoreolen, men har en forestilling om på et tidspunkt at lave nogen hjemmebyg, men en skænk lignene ting hvor der er skohylde for neden og skuffer for oven...

Betina

Anmeld

7. november 2008

Marco2

Vi har haft samme problme, så i weekenden købte vi en der ligner denne:
http://www.triptrap.dk/Default.aspx?ID=180&ProductID=PROD7078&VariantID=VO74.VO100&GroupID=GROUP17

Den står så ude i gangen, og i skufferne underneden er alt hendes hurlumhej.

Ag

Anmeld

7. november 2008

Rasmine

Marco2 skriver:

Vi har haft samme problme, så i weekenden købte vi en der ligner denne:
http://www.triptrap.dk/Default.aspx?ID=180&ProductID=PROD7078&VariantID=VO74.VO100&GroupID=GROUP17

Den står så ude i gangen, og i skufferne underneden er alt hendes hurlumhej.

Ag

Den er ellers fed.

Anmeld

7. november 2008

Lise

Vi har sådan et par små indbyggede skabe i vores gang, og derinde ligger hue, vanter, halstørklæder og paraplyer hultertilbulter. Og det der bliver brugt hver dag, såsom Simons og min hue + vanter, hænger på knagerækken...for det meste...ellers ligger de rundt omkring

Anmeld

7. november 2008

linemus

Vi har en hvid bænk fra Jysk med tre rum med fletkurve i. Det bruger vi til alt det løse, men de er godt fyldt op, så tit (altid?) flyder gulvet også. Samtidig mangler vi knagerækker til børnenes overtøj, så der kommer hurtigt til at se frygteligt rodet ud. Nå, men jeg fik den sidste år, og de havde også en noget lignende i Bilka. Så den er ikke forfærdelig dyr, men man kan sikkert få noget lignende et dyrere sted med en mere lækker finish.

- Line

Anmeld

7. november 2008

Rasmine

Christy: Dine links var også ok, men det var nok mere noget reolagtigt jeg havde i tankerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.