Lilla cykel 2700,- Ny pris 2000 kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5.999 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

Jolene

Lilla hollænder/bedstemor sælges. Under 2 år gammel, kvittering haves. Ny pris 4198,-.

Cyklen har 3 gear, godkendtlås med 2 nøgler, cykelkurv foran, bagagebærer, kinetiske dynamolygter for og bag, kævlardæk for og bag. Cyklen har lige været til service. Bagnaven er slidt, men fungerer. Dvs det kan være den skal skiftes om et halvt år, hvis du cykler meget. Sadlen er intakt, så sædet suger ikke vand, så du får ikke en våd nummer Cyklen har skræmmer af at stå blandet andre cykler.

Jeg vaskede den gerne, men den gravide mave er i vejen, så kan desværre ikke.

Kom gerne forbi til en prøvetur. Bor i Kbh NV

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Jolene

Dump

Er der slet ikke nogen, der er faldet for denne fine cykel?

Anmeld

9. juni 2011

Jolene

Ny pris 2000 kr

Anmeld

9. juni 2011

mth1987

Jeg syntes godt prisen er høj for den cykel. Bare min mening. Ligner at der er ret meget rust på...

Anmeld

9. juni 2011

KamillaT

mth1987 skriver:

Jeg syntes godt prisen er høj for den cykel. Bare min mening. Ligner at der er ret meget rust på...

Enig!

Jeg ser også en del rust pletter

Anmeld

9. juni 2011

Den lykkelige

Skrev du ikke at nyprisen er 4198?  Og et andet sted 2700 kr? Jeg synes det virker meget dyrt med al den rust og ridser osv.. held og lykke med salget

Anmeld

9. juni 2011

Laulund87

Nu er det ikke for at dunke dig i hovedet, men jeg tror slet ikke du kan få den pris for den. Vildt at den har så meget rust efter to år egentlig

Men held og lykke med salget

Anmeld

9. juni 2011

Kongmulle

jeg tilslutter mig. Prisen er aaaalt for høj. Ville aldrig give det for en (så) brugt cykel. men held og lykke med salg.

Anmeld

9. juni 2011

Lou87

Vi har li fået en hel ny cykel (pånær stellet som er slevet om og malet, men alle dele er nye) for en kasse bajer

Så jeg tror du skal sænke prisen lidt med alt den rust der er på
Bare for at fremme dit salg evt..

Og det er muligt nyprisen er dyr, men når man kan få en ny cykel i diverse butikker til under 2000 kr, så tror jeg ikk den tiltaler så meget til folket

Held og lykke med salget!

Anmeld

12. juni 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er en annonce, ikke en debat
I "køb og salg" oprettes der annoncer; ikke debattråde. Det betyder, at man udelukkende skriver om ting som omhandler den pågældende annonce, og ikke alt muligt andet.

Sabotage er ikke tilladt
Det er forbudt at skrive noget i en annonce, som gør det sværere for sælgeren at få solgt sin vare. Hvis man feks ser en annonce med en vare, som man ved kan købes billigere et andet sted, er det ikke tilladt at besvare annoncen, og gøre andre opmærksom på det. Du går heller ikke ind i en tøjbutik og hænger et skilt op med konkurrentens priser.

Jeg har lige klippet dette ud af vores reglsæt her i køb og salg.

Jeg vil bede om fremadrettet at i holder jer til emnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.