I hjalp en ano med tøj..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

otlitrom

Bondepigen skriver:

Så fin

Tusind tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

Smuk og dæjli!

Tak, søde Karina! Du ved jo hvor lang min kjole-process har været. Hvor mange nåede jeg at bytte? Jeg tror det er 3....

Anmeld

8. maj 2011

otlitrom

Laulund87 skriver:

Ha jeg troede faktisk ikke det var dig!

Men smuk, smuk, smuk

Taaark!

Troede du ikke det var mig? Hihi.. Jeg var sikker på at vores grimme døre afslørede mig!! Vi har boet i den nye lejlighed i snart 3 mdr, men dørene er jeg ikke blevet venner med endnu. Jeg saaaavner vores gamle fyldningsdøre! Nå, men pladsen er større og vi har fået den mest fantastiske altan (med hjælp ) så vi klager ikke!

Anmeld

8. maj 2011

<3

kitty skriver:

Ahahaha! Tak, Kirle! Jeg er ski*e træt af det, for billedet er rimelig godt... så irriterer den linje mig bare grænseløst! Så ved vi det til en anden gang

Hvad med Photoshop?

Anmeld

8. maj 2011

Laulund87

kitty skriver:

Taaark!

Troede du ikke det var mig? Hihi.. Jeg var sikker på at vores grimme døre afslørede mig!! Vi har boet i den nye lejlighed i snart 3 mdr, men dørene er jeg ikke blevet venner med endnu. Jeg saaaavner vores gamle fyldningsdøre! Nå, men pladsen er større og vi har fået den mest fantastiske altan (med hjælp ) så vi klager ikke!

Næ og jeg ved ikke hvorfor Haha jeg har slet ikke tænkt på det med dørene. Sådan nogle papdøre, er da heller ikke særlig fede

Jah det ser så hyggeligt! Vejret er jo lige til altan-tid

Anmeld

8. maj 2011

otlitrom

Kirle skriver:

Hvad med Photoshop?

Bjørnen talte om det, så det må blive hans projekt Men Lundin er da ikke så tosset at ligne.. Han virker da som en sympatisk mand med gå-på-mod.. En rigtig mand for familie- og far-rollen!

Anmeld

8. maj 2011

Rosa

Aaarhmen, hvor er du dog smuk! SMUUUK SMUK SMÅK!!!! 

Anmeld

8. maj 2011

otlitrom

Laulund87 skriver:

Næ og jeg ved ikke hvorfor Haha jeg har slet ikke tænkt på det med dørene. Sådan nogle papdøre, er da heller ikke særlig fede

Jah det ser så hyggeligt! Vejret er jo lige til altan-tid

Ja, det er dejligt altan-vejr. Jeg har siddet derude idag, med et kæmpe krus saft (læs bjørnens ølkrus der kan rumme 1 liter) og baby magasiner... Det er langt bedre på en søndag end en bacheloropgave

Anmeld

8. maj 2011

otlitrom

Rosa skriver:

Aaarhmen, hvor er du dog smuk! SMUUUK SMUK SMÅK!!!! 

Thank U, Rosa! Jeg følte mig også godt tilpas, og det kræver ellers en del for tiden..

Anmeld

8. maj 2011

Laulund87

kitty skriver:

Ja, det er dejligt altan-vejr. Jeg har siddet derude idag, med et kæmpe krus saft (læs bjørnens ølkrus der kan rumme 1 liter) og baby magasiner... Det er langt bedre på en søndag end en bacheloropgave

Meget bedre, kan jeg forestille mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.