I hjalp en ano med tøj..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.698 visninger
22 svar
0 synes godt om
8. maj 2011

otlitrom

Vil I se, hvad det endte med??? Noget andet

Det blev en god fest, og vi var hjemme ca kl 4.. Jeg er SÅ træt idag, og måsen og bækkenet er ret så ømt af at sidde på de dårlige kro-stole.. Men det er en god unskyldning for ikke at skulle foretage sig en dyt idag

Tror vi kører en tur ud i min fars have, så kan bjørnen slå græs og jeg kan smække stængerne op med et ugeblad!

Beklager Peter Lundin-looket.. Blitzen er gået i spejlet på væggen!

Kitty, 33+5, som desværre ikke er så aktiv herinde for tiden! Men bare vent, jeg vender frygtløst tilbage!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

sarahb

kitty skriver:

Det blev en god fest, og vi var hjemme ca kl 4.. Jeg er SÅ træt idag, og måsen og bækkenet er ret så ømt af at sidde på de dårlige kro-stole.. Men det er en god unskyldning for ikke at skulle foretage sig en dyt idag

Tror vi kører en tur ud i min fars have, så kan bjørnen slå græs og jeg kan smække stængerne op med et ugeblad!

Kitty, 33+5, som desværre ikke er så aktiv herinde for tiden! Men bare vent, jeg vender frygtløst tilbage!!!

WOW du ser sgu da skide godt ud, den klæder maven rigtig godt den kjole...
hot mum to be.

Anmeld

8. maj 2011

Vinker

kitty skriver:

WAUW du ser skide godt ud - og den kjole var da bare helt perfekt!

Kan godt forstå du er godt træt. sådanne fester er hårde når man er så gravid som du er!

Anmeld

8. maj 2011

<3

SMUK!!! Ja selv Lundin looket klæder dig!

Anmeld

8. maj 2011

Bondepigen

kitty skriver:

Så fin

Anmeld

8. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Smuk og dæjli!

Anmeld

8. maj 2011

Laulund87

Ha jeg troede faktisk ikke det var dig!

Men smuk, smuk, smuk

Anmeld

8. maj 2011

otlitrom

sarahb skriver:

WOW du ser sgu da skide godt ud, den klæder maven rigtig godt den kjole...
hot mum to be.

Tak søde! Jeg blev aldrig sådan helt 100 begejstret for den grå, og så synes jeg den var for kedelig... Den her er jeg derimod lidt forelsket i selv

Og den havde også fung. med en lys cardigan/bolero. Jeg kunne bare ikke finde en pæn!!

Anmeld

8. maj 2011

otlitrom

Vinker skriver:

WAUW du ser skide godt ud - og den kjole var da bare helt perfekt!

Kan godt forstå du er godt træt. sådanne fester er hårde når man er så gravid som du er!

Jeg er fuldstændig smadret nu. Jeg har lige sovet på sofaen, og jeg kan slet ikke komme til mig selv. Det er VARMT og kroppen er bare BRUGT!!

Og tak! Jeg fik også meget ros for kjolen igår Det er svært at føle sig rigtig pæn som sådan rigtig tungt og næsten højgravid, men det gjorde jeg igår

Anmeld

8. maj 2011

otlitrom

Kirle skriver:

SMUK!!! Ja selv Lundin looket klæder dig!

Ahahaha! Tak, Kirle! Jeg er ski*e træt af det, for billedet er rimelig godt... så irriterer den linje mig bare grænseløst! Så ved vi det til en anden gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.