Hejsa til jer enlige forældre. jeg har lidt surt opstød at komme med..
Jeg har for ikke så længe siden født en dejlig dreng. Faren deltog i fødselen.
Det skal lige siges at da jeg var sammen med faren, ønskede han et barn, jeg fandt ud af kort tid efter vi gik fra hinanden at jeg var gravid, og uden at blinke, besluttede jeg mig for at beholde min baby.
Gennem min graviditet har min eks stort set ikke været der, han ignorerede mine smser, endda da jeg skrev og fortalte ham at jeg var blevet indlagt- intet svar.
Han svarede dog da jeg skrev til ham at når han ønskede samvær med vores barn, kunne han kontakte statsforvaltningen.
Da jeg var 7 måneder henne, kom min x tilbage i mit liv og var der faktisk og var der lidt for mig. Han ønskede at deltage i fødselen, og det fik han lov til. Han virkede til at glæde sig over sin nye rolle som far og snakkede meget om vores barn.
Han afholdte 1 uges barsel hjemme hos mig, det sagde jeg god for, da jeg kun ønskede at vores søn, allerede tidligt skulle kende sin far som en værende tryghedsperson og far. efter en uge lå min x desværre syg, men ugen efter det mødtes jeg med ham og fælles venner og tog en tur ud at spise og havde vores søn med. Der gik 3 dage så var min x på besøg igen for at spise sammen med mig. i de 3 timer han var her brugte han måske en halv time med vores søn..
Der gik yderligere en uge inden vi så ham igen, den her gang til en omgang grill hos x svigermekanikken, og igen brugte min x maks en halv time på vores søn, resten af tiden lå min skønne søn enten i mine arme eller sin farmors.
I torsdag skulle min x have været på besøg men ringede og aflyste fordi han ikke gad at komme op og være her i 2 timer, det mente han ikke at vores søn fik noget ud af(vores søn er altid vågen i det tidsum) og jeg blev lidt surt og sagde til ham at jeg syntes altså at vi skulle holde fast i at de så hinanden 2-3 gange om ugen. Og så sagde min x den sætning der fik mig til at græde. "ja, jeg har sgu da ikke tid til at se ham 2-3 gange om ugen"..arhh
og han har sgu ikke meget at se til..han lovede dog at komme dagen efter kl 13.30, da jeg havde ventet i 3 timer skrev jeg til ham, han svarede ikke, jeg ringede også men han lagde på hver gang...
nu sidder jeg her og er pisse skuffet og ked.
har formuleret et brev til statsforvaltningen om alt det her.
Jeg ønsker bare at min søn kender sin far og det er så unfair for min lille dreng at hans far starter med at være her skrider igen fordi druk, lan parties og hardball er sjovere..
Aner ikke hvad jeg skal gøre ang. statsforvaltningen