Taaaak for sidst alle sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2008

Loggidut

Sød (?) aj nu må du da lige ind og putte igen...bemærk da lige at jeg står med to flasker i baggrunden...og ligner noget min kat kunne havde lagt i kattebakken...harhhhh...sød...aj du må da være fuld...jeg har mega ondt i håret....og er bare sådan lige kommet ud af mit soveværelse...harhhh.....aj BM....sød det var ikke lige ordet vel?8D [citat][f][småt]birgittemarie skriver:[/småt][/f] Ja gid det var lykkedes at få ham til at drikke kaffe! Han sad sgu og lignede en, der kunne finde på at falde i søvn når som helst og så kørte han ALT for hurtigt og det hader jeg bare!!!!! Slemme, slemme mand og dumme, dumme mig at bede ham om at hente mig! Skulle bare have sovet sammen med jer andre... Men ja, det var bare den sjoveste aften og hvor ser du bare SØD ud på ivf's billede neden for trappen :):):)[/citat]

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2008

birgittemarie

Loggidut skriver:

Sød (?)
aj nu må du da lige ind og putte igen...bemærk da lige at jeg står med to flasker i baggrunden...og ligner noget min kat kunne havde lagt i kattebakken...harhhhh...sød...aj du må da være fuld...jeg har mega ondt i håret....og er bare sådan lige kommet ud af mit soveværelse...harhhh.....aj BM....sød det var ikke lige ordet vel?8D

JOW!!! Du ser så pusse-nusse-sød og kær ud der!! Så kan du vride dig lidt i den, kan du ;)

Anmeld

24. februar 2008

Loggidut

hmmmmmm.8D

birgittemarie skriver:

Loggidut skriver:

Sød (?)
aj nu må du da lige ind og putte igen...bemærk da lige at jeg står med to flasker i baggrunden...og ligner noget min kat kunne havde lagt i kattebakken...harhhhh...sød...aj du må da være fuld...jeg har mega ondt i håret....og er bare sådan lige kommet ud af mit soveværelse...harhhh.....aj BM....sød det var ikke lige ordet vel?8D

JOW!!! Du ser så pusse-nusse-sød og kær ud der!! Så kan du vride dig lidt i den, kan du ;)

Anmeld

25. februar 2008

ivfmarie

selv tak sødeste ven!

Og jeg har det bare så skidt, for jeg fik ikke sagt farvel til dig! Jeg vadede bare lige forbi dig og op af trappen og i seng... fy skamme mig! Så her kommer lige et afskedsknus til dig:

KNUUUUUUUUUZZZZZZZZZZZZZZZ - MØØØØØØØØØØZ

Det var så fedt at se dig i 3D, og jeg glæder mig allerede til næste gang!

Marie - med et hjem der har stået stille siden lørdag formiddag...

Anmeld

25. februar 2008

birgittemarie

Right back at you og jeg var også ked af ikke at få knuset dig farvel! Jeg havde vist travlt med at pakke sammen eller snakke med husbond i tlf. for jeg lagde ikke engang mærke til, at du gik forbi mig. Så tænk ej på den slags søde Marie. (L)
Eej, jeg glæder mig også så meget til næste gang i 3D

Og er du GAL mit hjem har også stået stille siden lørdag! Hvad er der med de mænd?!? FInt, de får børnene til at overleve, men er det virkeligt for meget forlangt, at de snøvler sig bare lidt op på niveau med os andre og ordner bare en lille smule mere end de gider uden at lave sure miner?

Knus fra Birgitte - nu med mand, der i går gik rundt og lignede en, der på det skammeligste var blevet forsømt og udnyttet til yngelpleje. HALLO, var vi ikke to, der blev enige om at få et barn?

ivfmarie skriver:

selv tak sødeste ven!

Og jeg har det bare så skidt, for jeg fik ikke sagt farvel til dig! Jeg vadede bare lige forbi dig og op af trappen og i seng... fy skamme mig! Så her kommer lige et afskedsknus til dig:

Anmeld

25. februar 2008

Loggidut

ja mænd er ikke så gode til det....Lige nu i dette minut rejser Michael sig først op...siden hvad...ca sændag morgen hvor vi gik i seng...l¨¨¨¨¨l...han virker da slet ikke...så ja mænd er nogle hængerøve påd et punkt...lol....
well...jeg tror virkelig han var major bange for at huset gik i småstumper når i skulle komme...og jeg tror sgu stadig han er i chok!8D

birgittemarie skriver:

Right back at you og jeg var også ked af ikke at få knuset dig farvel! Jeg havde vist travlt med at pakke sammen eller snakke med husbond i tlf. for jeg lagde ikke engang mærke til, at du gik forbi mig. Så tænk ej på den slags søde Marie. (L)
Eej, jeg glæder mig også så meget til næste gang i 3D

Og er du GAL mit hjem har også stået stille siden lørdag! Hvad er der med de mænd?!? FInt, de får børnene til at overleve, men er det virkeligt for meget forlangt, at de snøvler sig bare lidt op på niveau med os andre og ordner bare en lille smule mere end de gider uden at lave sure miner?

Knus fra Birgitte - nu med mand, der i går gik rundt og lignede en, der på det skammeligste var blevet forsømt og udnyttet til yngelpleje. HALLO, var vi ikke to, der blev enige om at få et barn?

ivfmarie skriver:

selv tak sødeste ven!

Anmeld

25. februar 2008

birgittemarie

Hahaha :)) Stakkels fyr, da også! Kan godt forestille mig, hvor dårligt tilpas min Michael ville være over den situation også! Men de var altså kære din Michael og Brian, der sad derinde og gemte sig bag computerne og blev alt for fulde og fnisede :))

Står huset endnu? Er han blevet så skræmt af os, at han nægter nogensinde at gentage succesen?

Knus fra Birgitte

Anmeld

25. februar 2008

Loggidut

jeg har jo knapt snakket med ham...i går forgik samtalen sådan her...jeg henter chr (siger trine) HMMMMMMMMMPPPFFFFFFF SNORK,PFFFFFFFFHMMMMMMM (siger Michael) jammen vil du have mac.d mad med hjem.....(spørger trine) hmmmffffpppppppppp (svare michael)
altsammen mens han lå med lukkede øjne og hovedet under dynen...lååååål....så jeg ved sgu ikke helt hvor han står do...hans kampgejst er lig 0...men han brokker sig nu ikke:P

Anmeld

25. februar 2008

Helle30

Hej hej allesammmen. Jeg skal også lige takke heeelt vildt for en fed dag/aften/nat sammen med jer. Det var den sejeste omgang "hønsegård", jeg længe har været med til.
Aftenen i går tilbragte jeg på sofaen efter at have krammet og kysset længe på manden og især på Sofie.
Men pyhh, jeg havde næsten ingen stemme, da vi gik i seng, og siden i morges har den været helt væk. - Og jeg mener HELT væk. Prøv lige at tale i tlf eller møde alle mulige bekendte i Føtex uden at have stemme.
Måske, Loggo, du lige kunne se efter, om jeg evt. har glemt den hjemme ved dig. I så fald ligger den nok i nærheden af fjernsynet.

Hilsen Helle stemmeløs

Anmeld

25. februar 2008

Loggidut

jeg har sgu tjekket da jeg ledte efter min egen...måske er de skredet sammen...lol....
aj det var altså også totalt grineren....så tak BM og Ka-le-lu-ja...8D

Helle30 skriver:

Hej hej allesammmen. Jeg skal også lige takke heeelt vildt for en fed dag/aften/nat sammen med jer. Det var den sejeste omgang "hønsegård", jeg længe har været med til.
Aftenen i går tilbragte jeg på sofaen efter at have krammet og kysset længe på manden og især på Sofie.
Men pyhh, jeg havde næsten ingen stemme, da vi gik i seng, og siden i morges har den været helt væk. - Og jeg mener HELT væk. Prøv lige at tale i tlf eller møde alle mulige bekendte i Føtex uden at have stemme.
Måske, Loggo, du lige kunne se efter, om jeg evt. har glemt den hjemme ved dig. I så fald ligger den nok i nærheden af fjernsynet.

Hilsen Helle stemmeløs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.