Taaaak for sidst alle sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.437 visninger
21 svar
0 synes godt om
24. februar 2008

birgittemarie

Tusind tak for en dejlig fest og FIIIIN fødselsdagskage Loggi med det dejlige hus, de lækre børn og det elskelige sind (L)
Og tusind tak for alle I andres dejlige selskab også! Det var bare en rigtig, rigtig hyggelig og skæg aften og nat 8D
Nøøøøøj, hvor har jeg bare været træt i dag!!! Håber I alle kom godt hjem og har overlevet dagen uden for mange pinsler. Og igen: UNDSKYLD MIT BABY-STUNT! Jeg troede virkelig, I havde luret den, for ellers ville jeg aldrig have tabt hende 8( Stakkels mennesker, I må jo have fået et mindre chok :$
Vi kom hjem kl. 7.15, nova Maria vågnede og så aflyste vi alle fødselsdagsgæster og jeg sov bevidstløst fra 8.30 til 18.30 (!!!!) og sidder nu og er fuldstændigt rundt på gulvet og føler mig som meget uartig mor :(
Nu skal jeg kigge billeder fra i går og læse, hvad I har skrevet.
Kæmpe knus til jer alle sammen og også jer, som vi savnede fra Birgitte (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2008

Loggidut

godt dig og manden kom helt hjem...altså jeg grinede for vildt over dit nummer med guitaren...er du nu helt sikker på du kan spille på den?
det var bare godt du fik en lagkage....for vi kunne jo ikke have du sad og var ked....

aj hvor var det dejligt at se dig...ja og alle de andre...så er det bare så synd man kun kan huske det halve når nu man var så fuld...

og hmmmm....hvorfor var jeg mon totalt hæs i morges?(?)

Anmeld

24. februar 2008

ka li ja

selv tak bm, fantastisk aften/nat

og loggi... var du fuld????

Anmeld

24. februar 2008

Loggidut

ka li ja skriver:

ja var du da for fuld til at opdage det...harhhhhhhh 8D

Anmeld

24. februar 2008

birgittemarie

Loggidut skriver:

godt dig og manden kom helt hjem...altså jeg grinede for vildt over dit nummer med guitaren...er du nu helt sikker på du kan spille på den?
det var bare godt du fik en lagkage....for vi kunne jo ikke have du sad og var ked....

aj hvor var det dejligt at se dig...ja og alle de andre...så er det bare så synd man kun kan huske det halve når nu man var så fuld...

og hmmmm....hvorfor var jeg mon totalt hæs i morges?(?)

Hahaha ;) Ja den var god den med guitaren ikke? :D Ville gerne have spillet på den, men lidt svært at nå det hele, skal jeg da lige love for... Men så må jeg jo tage den med næste gang og indtil da må du så vandre i uvished.

Og for døde ubehageligheder, vi var da nær heller aldrig kommet hjem i nat, sådan som Michael kørte 8( Det blev så sidste gang, jeg nogensinde tager ham op midt om natten igen!!
PUHA, jeg har ikke nerver til bilkørsel!

Anmeld

24. februar 2008

birgittemarie

Og mand, jeg er også hæs i dag!

Anmeld

24. februar 2008

birgittemarie

ka li ja skriver:

Du var akkurat lige så dejlig, som jeg havde forestillet mig din afsindige kugle (L)

Anmeld

24. februar 2008

Loggidut

ha ha....jeg ville endda ind og have hældt noget kaffe på ham...ha ha, men hvorfor også tage hjem så tidligt hvis du alligevel aflyste...her var jo plads nok...ha ha...aj det var altså smadder sjovt...og totalt grineren....

Anmeld

24. februar 2008

ka li ja

hahahahahahaha så slemt er det vel ikke;)8D

Anmeld

24. februar 2008

birgittemarie

Ja gid det var lykkedes at få ham til at drikke kaffe! Han sad sgu og lignede en, der kunne finde på at falde i søvn når som helst og så kørte han ALT for hurtigt og det hader jeg bare!!!!! Slemme, slemme mand og dumme, dumme mig at bede ham om at hente mig! Skulle bare have sovet sammen med jer andre... Men ja, det var bare den sjoveste aften og hvor ser du bare SØD ud på ivf's billede neden for trappen :):):)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.