4 mdr og mad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

gonefishing

https://www.baby.dk/debat/41114pi1/boern-13-aar/min-soen-bliver-ikke-maet.aspxFandt denne her, har du set den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Worldwide

Flodkilling skriver:

Altså jeg havde købt ind af frugtmos! Min mand havde fortalt at det var en dum ide. Mennnnn....jeg vidste jo nok bedst lige indtil min SP gav min mand ret. Ups. Men kan godt se problemet hvis den lille ikke bliver mæt.

:p Hun får ikke sød frugt grød.. Eller, synes ikke sveske og blåbær grøden er ret sød i det.. Pære/æble og pære/banan er hun ikke helt med på - så det må nok vente...

Synes bare det er svært at beømme hvad man kan give dem og hvad man ikke kan :s Ved at hun er lidt foran sin alder, kan vi mærke på hende hun meget hurtigt køre træt i ting Også hvad der angår mad :/

tænkte måske lidt i noget blendet blomkål osv, men aner jo ikke om det er 'godkendt' før efter 6 mdr :s Synes ikke jeg kan finde noget nogen steder

Anmeld

7. maj 2011

Worldwide

Flodkilling skriver:

https://www.baby.dk/debat/41114pi1/boern-13-aar/min-soen-bliver-ikke-maet.aspxFandt denne her, har du set den?

Har lige læst den Synes ikke rigtig den giver mere end hvad jeg allerede havde tænkt i :/

Hun har ingen mavekneb og har faktis aldrig haft.. Men synes stadig det er svært at finde rundt i :s

Kæresten er ikke ret meget for hun får noget hvor der er kerne i - altså jordbær, hindbær osv..

Han er jo far til 4 nu, så han har været det igennem 3 gange før, men det er ski et par år siden, så han er også lidt i tvivl.. Alle de steder vi snart har spurgt af venner og familie siger vi skal følge vores mavefornemmelse og gi hende hvad vi synes, meeen der er jo grænser :s

Hun er super dygtig til at spise skemad, og vil også selv, selvom hun ikke helt ramme plet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.