har i haft en god solskinslørdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Milka

Vinker skriver:

Der er bare ikke noget bedre end når du poster billeder af de to biller - Love them!

Igår var jeg på arbejde fra 10 til 16. Det var bare så varmt og tæt i butikken at man til sidst var helt klistret af sved, adder. Det mest trælse var at det døde ud med kunder allerede ved halv to så den sidste tid var meget laaaaaang.

Igår aftes var jeg til tøsefødselsdagsfest hos en af dem fra mødregruppen. Det var sgu skægt. Værtinden puttede vi ved et-tiden og så tog vi andre i byen - Dog havde jeg hverken dankort, kontanter eller andet med mig, men jeg følte nu ikke at jeg manglede noget... Men måske en anden gavmild og søde veninde gør det......

Idag er jeg vidst mere død end levende.....

åååh hvor jeg føler med dig. jeg arbejdede i en tøjbutik i nogle år da jeg var 21-22. husker tydeligt de døde eftermiddage hvor tiden gik SÅ langsomt 

sig mig, har du ikke løbet tømmermændende væk? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Milka skriver:

gigant markise! hvad går den ud på? pigerne er også gode til at hjælpe med værktøj, dog har jeg taget deres lille plastikhammer fra dem da den virkelig er blevet HAMRET ind i væggen og lavet grimme mærker 

Ha,ha,ja,her bliver hammeren også konfiskeret indimellem!

Jamen,hele den ene væg i vores stue er vindue,og solen hamrer ind og laver den rene drivhus effekt,så der bliver 500 C i stuen.Derfor har vi købt en kæmpestor markise vi skal have op.Men for at den meget tunge tingest kan hænge,var der liiiige nogle brædder og noget der skulle skiftes.Og noget isolering.Det griber om sig,sådan noget

Anmeld

8. maj 2011

Milka

msax skriver:

Vi have en super lørdag... Brian og farmor løb halvmarathon over lillebælt, så vi var afsted sammen med farfar og heppe på alle de aktive løbere.

Vejret var så lækkert og Mille storhyggede sig i haven inden vi tog afsted og legede med store og små vandkander (og masser af vand naturligvis).

Til aften blev der grillet - mums. Også trillede brian, ungerne og jeg hjemad i den flotteste solnedgang.

Det ser ud til at være et super bibliotek. Hvor er det henne? Det er da for luksus at man kan være udendørs og de ligefrem har en cafe... Det vil jeg også have på mit (ellers ret så gode) bibliotek her i Viborg.

Og som resten af flokken så ELSKER jeg bøtte-billeder. De er en af grundene til at jeg virkelig ønsker mig tvillinger.

SMIL fra Mette

det er vanløse bibliotek. det ligger i et kulturhus hvor der også er restaurant/cafe. biblioteket er bare så børnevenligt, det anede jeg slet ikke de kunne være! troede man skulle være tyst og opføre sig ordentligt og sådan er det jo slet ikke vi bruger det i hvert fald rigtig meget. lånte en stak halfdan rasmussen bøger sidst og læser rim og remser for tøserne. vildt fjollet læsning 

- hvorfor er det du vil have tvillinger siger du?

Anmeld

8. maj 2011

msax

Milka skriver:

det er vanløse bibliotek. det ligger i et kulturhus hvor der også er restaurant/cafe. biblioteket er bare så børnevenligt, det anede jeg slet ikke de kunne være! troede man skulle være tyst og opføre sig ordentligt og sådan er det jo slet ikke vi bruger det i hvert fald rigtig meget. lånte en stak halfdan rasmussen bøger sidst og læser rim og remser for tøserne. vildt fjollet læsning 

- hvorfor er det du vil have tvillinger siger du?

Man kan bare se hvor meget dine bøtter de nyder hinandens selskab. Det helt specielle bånd der er mellem tvilliger vil jeg bare så gerne opleve tæt på.

Fjollerim er gode rim. Mille's farvorit er sangbøger... der findes ikke noget bedre end at få synget højt fra mor eller far (kønt lyder det sku ikke altid)

Anmeld

9. maj 2011

Vinker

Milka skriver:

åååh hvor jeg føler med dig. jeg arbejdede i en tøjbutik i nogle år da jeg var 21-22. husker tydeligt de døde eftermiddage hvor tiden gik SÅ langsomt 

sig mig, har du ikke løbet tømmermændende væk? 

ja puha de timer kan trække tænder ud. meeeen det var dog ikke så slemt samlignet med min tid i Blåvand. Der var der jo flere mdr i  træk hvor vi virkelig røvkedede os!

nej jeg tillod mig ikke at tage ud at løbe igår. Havde løbet mandag, onsdag og fredag. Men ska afsted i aften og puha føler ikke lige nu for det. Har vidst 2. dags tømmermænd :s

Anmeld

9. maj 2011

Barbamama

Ååårh de er dejlige!!! Og det første billede er bare skønt!

Vi havde en dejlig lørdag. Det var Caspers fødselsdag og Carla og jeg vækkede ham med sang og flag. Carla gav ham gaven oppe i sengen. Det var bare hyggeligt. Så lavede vi fint morgenbord og spiste sammen. Så var vi ude og gå en god tur hvor vi havde et tæppe med, nogle kiks og noget frugt og så tonsede Carla og Casper rundt med en bold. Det var bare skønt!!!!

I går fik JEG gave. Jeg fik to Lene Bjerre hjerter. Et der symboliserede Casper og et der symboliserede Carla. Det var bare så sødt!!!!

Om eftermiddagen fik vi gæster og vi hyggede bare hele dagen med kage, boller og andet godt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.