har i haft en god solskinslørdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.474 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. maj 2011

Milka

det har vi  

vores bibliotek har en fed tagterasse der har en masse inventar som ungerne kan rende rundt og klatre på. de elsker det bare! så kan mor sidde og nyde sin latte imens

tøserne sov næsten 4 timer til lur og stod nærmest op til aftensmad, som bestod af en fabelagtig tomat-skinke-ost pizza der elegant blev leveret udefra. dejlig pikka, som luca siger 

her lidt billeder. de sidste er lidt slørede, det er fordi der altid er fart på inden man skal i seng. og det første billede er af luca der pludselig fik feber i går aftes. hun var totalt slatten og ville hverken spise eller drikke. men natten gik fint og i morges var der ingenting. børn!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Rosa

Skønne skønne billeder!!! 

Vi har plejet vores tømmermænd i dag. Vi blev overrasket i går af 15 venner som troppede op fordi NU skulle vi have vores polterabend  De havde lejet SMUK-bussen og vi blev kørt fra sted til sted hele dagen og havde den mest fantastiske dag i solskinnet med masser af iskold asti og musik - det var så vildt!!!

Men derudover fik jeg en masse energi af al den kærlighed at jeg idag har fået hængt tøj ud i solen til tørre, plantet krydderurter i krukker, handlet, lavet lækker mad og endelig kogt den linsesuppe til Jonte som jeg har gået og tænkt på i ugevis  

Anmeld

7. maj 2011

Milka

Rosa skriver:

Skønne skønne billeder!!! 

Vi har plejet vores tømmermænd i dag. Vi blev overrasket i går af 15 venner som troppede op fordi NU skulle vi have vores polterabend  De havde lejet SMUK-bussen og vi blev kørt fra sted til sted hele dagen og havde den mest fantastiske dag i solskinnet med masser af iskold asti og musik - det var så vildt!!!

Men derudover fik jeg en masse energi af al den kærlighed at jeg idag har fået hængt tøj ud i solen til tørre, plantet krydderurter i krukker, handlet, lavet lækker mad og endelig kogt den linsesuppe til Jonte som jeg har gået og tænkt på i ugevis  

det eddermame nogen søde venner i har!! 

lyder som en dejlig dag du har haft i dag, alligevel rimelig aktiv ift tømmermændene? 

Anmeld

7. maj 2011

Rosa

Milka skriver:

det eddermame nogen søde venner i har!! 

lyder som en dejlig dag du har haft i dag, alligevel rimelig aktiv ift tømmermændene? 

Ja, jeg tror simpelthen at jeg er høj på al den looove vi fik af vennerne i går 

Anmeld

7. maj 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Fantastiske bøtte-billeder!De er altså bare altid så smarte i tøjet,de piger

Her er lørdagen gået med at lave noget på huset,så vi kan få vores gigant markise op af hænge.Alexander har hjulpet far og morfar,bl. a løftet al morfars værktøj for ham.Jeg har holdt mig indendørs,ordnet vasketøj osv.Det har stormet(som sædvanlig)og jeg simpelthen hader blæsevejr.

Desværre ingen billeder af min lille handyman,det må jeg få gjort noget ved i morgen

Anmeld

8. maj 2011

sarahb

Hvor er Luca bare vidunderlig til trods for feber.
Og de er bare nogle hygge tøser, det ser bare ud til de har det SÅ sjovt..

Anmeld

8. maj 2011

Vinker

Der er bare ikke noget bedre end når du poster billeder af de to biller - Love them!

Igår var jeg på arbejde fra 10 til 16. Det var bare så varmt og tæt i butikken at man til sidst var helt klistret af sved, adder. Det mest trælse var at det døde ud med kunder allerede ved halv to så den sidste tid var meget laaaaaang.

Igår aftes var jeg til tøsefødselsdagsfest hos en af dem fra mødregruppen. Det var sgu skægt. Værtinden puttede vi ved et-tiden og så tog vi andre i byen - Dog havde jeg hverken dankort, kontanter eller andet med mig, men jeg følte nu ikke at jeg manglede noget... Men måske en anden gavmild og søde veninde gør det......

Idag er jeg vidst mere død end levende.....

Anmeld

8. maj 2011

msax

Vi have en super lørdag... Brian og farmor løb halvmarathon over lillebælt, så vi var afsted sammen med farfar og heppe på alle de aktive løbere.

Vejret var så lækkert og Mille storhyggede sig i haven inden vi tog afsted og legede med store og små vandkander (og masser af vand naturligvis).

Til aften blev der grillet - mums. Også trillede brian, ungerne og jeg hjemad i den flotteste solnedgang.

Det ser ud til at være et super bibliotek. Hvor er det henne? Det er da for luksus at man kan være udendørs og de ligefrem har en cafe... Det vil jeg også have på mit (ellers ret så gode) bibliotek her i Viborg.

Og som resten af flokken så ELSKER jeg bøtte-billeder. De er en af grundene til at jeg virkelig ønsker mig tvillinger.

SMIL fra Mette

Anmeld

8. maj 2011

Milka

Pernilleh skriver:

Fantastiske bøtte-billeder!De er altså bare altid så smarte i tøjet,de piger

Her er lørdagen gået med at lave noget på huset,så vi kan få vores gigant markise op af hænge.Alexander har hjulpet far og morfar,bl. a løftet al morfars værktøj for ham.Jeg har holdt mig indendørs,ordnet vasketøj osv.Det har stormet(som sædvanlig)og jeg simpelthen hader blæsevejr.

Desværre ingen billeder af min lille handyman,det må jeg få gjort noget ved i morgen

gigant markise! hvad går den ud på? pigerne er også gode til at hjælpe med værktøj, dog har jeg taget deres lille plastikhammer fra dem da den virkelig er blevet HAMRET ind i væggen og lavet grimme mærker 

Anmeld

8. maj 2011

Milka

sarahb skriver:

Hvor er Luca bare vidunderlig til trods for feber.
Og de er bare nogle hygge tøser, det ser bare ud til de har det SÅ sjovt..

de har det nemlig rigtig sjovt sammen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.