Mere end bare at drikke kaffe ;) ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

merle2010

SD21 skriver:

Ejj, det er jo kun 20 min. fra mig

undskyld jeg lige blander mig.. men hvor bor du henne på  lolland?? jeg bor i nykøbing F

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

SD21

merle2010 skriver:

undskyld jeg lige blander mig.. men hvor bor du henne på  lolland?? jeg bor i nykøbing F

Jeg bor i Vesterborg !

Anmeld

8. maj 2011

SD21

Tkcuf skriver:

Okay. hehe. hvad er du for en person så? Hehe. jeg søger nemlig også venner her på lolland. Nogle der kan andet end at snakke baby sprog

Jeg skriver lige en pb

Anmeld

8. maj 2011

merle2010

SD21 skriver:

Jeg bor i Vesterborg !

oki.. ved ikk lige helt præcist hvor det er er selv vokset op på lolland i sakskøbing..

Anmeld

8. maj 2011

SD21

merle2010 skriver:

oki.. ved ikk lige helt præcist hvor det er er selv vokset op på lolland i sakskøbing..

Det er ca 25-30 min. fra sakskøbing Ved du hvor stokkemarke eller søllested er ?

Anmeld

8. maj 2011

Bellinda89

Anonym skriver:

Ja ikke at det ikke er fint nok at drikke kaffe , men synes jeg mangler en jeg kan gå i bio, cafe mv med  mine få veninder jeg  har, har nok i sig selv og deres egne, hvilke er forståligt nok da den ene lige er belvet mor ( vil ikke udstille dem, derfor er jeg ano) men savner virkelig noget tøse voksen hygge.

Bor du som jeg, i køge eller slagelse, ringsted, lejre eller omegn og savner veninden man kan tøsehygge med, så hører jeg gerne fra dig i denne tråd.

Jeg bor godt nok i Frederikssund , men jeg er skam også altid frisk på en sludder og sådan ..

Elsker cafe ture , bio ture , osv osv

Er 22 år , bor sammen med min kære kæreste og vores Datter Celina på 16 måneder

Anmeld

8. maj 2011

Noneother

Altså jeg bor i Slagelse med min søn, og er altid frisk på en gang tøsehygge.

Du skal være velkommen til at skrive...

Anmeld

29. maj 2011

Anonym

Hejsa..

Ja jeg er 30 år og bor i Køge, kunne sagtens bruge en veninde til.. Har en datter på 9 år som bor hos mig hveranden uge.. Skriv evt en mail til mig hvis du har lyst til at finde ud af noget.

hansen.tina.80@gmail.com 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.