Mere end bare at drikke kaffe ;) ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.131 visninger
27 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. maj 2011

Anonym trådstarter

Ja ikke at det ikke er fint nok at drikke kaffe , men synes jeg mangler en jeg kan gå i bio, cafe mv med  mine få veninder jeg  har, har nok i sig selv og deres egne, hvilke er forståligt nok da den ene lige er belvet mor ( vil ikke udstille dem, derfor er jeg ano) men savner virkelig noget tøse voksen hygge.

Bor du som jeg, i køge eller slagelse, ringsted, lejre eller omegn og savner veninden man kan tøsehygge med, så hører jeg gerne fra dig i denne tråd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Anonym trådstarter

slet ingen?

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

slet ingen?

hvor er du fra og alder og sådan :-)

Anmeld

7. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

hvor er du fra og alder og sådan :-)

hov... måske jeg lige skulle læse den sidste linie

Men det er laaangt væk fra mig :-)

håber du infder hvad du søger...

Anmeld

7. maj 2011

Tkcuf

Jeg var så frisk hvis du boede lidt længere nede, lolland præcis. Alle veninderne er optaget af deres nyfødte, deres kærester og deres studie. Er jeg den eneste der kan alt på een gang?

Anmeld

7. maj 2011

Caroline86

Altså jeg bor godt nok i Nivå (Nordsjælland), men jeg kan da godt finde ud af at tage et tog engang imellem!?

Anmeld

7. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Caroline86 skriver:

Altså jeg bor godt nok i Nivå (Nordsjælland), men jeg kan da godt finde ud af at tage et tog engang imellem!?

Tager jeg fejl, eller er du flyttet efter bette er født?

Anmeld

7. maj 2011

Caroline86

LouiseVous skriver:

Tager jeg fejl, eller er du flyttet efter bette er født?

vi flyttede sidste sommer, søde

Daniel kom ind på drømmeuddannelsen og så rykkede vi teltpløkkerne op og rykkede til kongeøen! Vi bor 10-15 min kørsel fra mine forældre nu så det er RET fedt... men vi savner stadig mange af dem vi havde på fastlandet!

Anmeld

7. maj 2011

SD21

Tkcuf skriver:

Jeg var så frisk hvis du boede lidt længere nede, lolland præcis. Alle veninderne er optaget af deres nyfødte, deres kærester og deres studie. Er jeg den eneste der kan alt på een gang?

Undskyld jeg lige spammer tråden, men hvor bor du henne på Lolland ?  

Anmeld

7. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Caroline86 skriver:

vi flyttede sidste sommer, søde

Daniel kom ind på drømmeuddannelsen og så rykkede vi teltpløkkerne op og rykkede til kongeøen! Vi bor 10-15 min kørsel fra mine forældre nu så det er RET fedt... men vi savner stadig mange af dem vi havde på fastlandet!

Okay så husker jeg ikk helt forkert. Jamen tror virkelig det sundt at gøre en gang imellem, men positivt der trods alt var noget tæt familie. Dejligt at høre i er glade for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.