Hvad har i liggende hos dp fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2011

Zeus

nutche skriver:

du kan sagtens få regntøj i str. 74. men gummistøvler er først nødvendige hvis hun går, og selv der ser jeg ikke rigtig grund til at købe dem, da de bliver brugt alt for sjældent

Hvad så hvis de skal ud og lege i sandkassen for eks, og det er vådt derude, skal hun så ikke have gummistøvler på  Lige nu, er de eneste par sko hun har, et par milton hjemmefutter...

Ved godt jeg lyder totalt uerfaren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Lone Jakobsen

Zeus skriver:

Hvad så hvis de skal ud og lege i sandkassen for eks, og det er vådt derude, skal hun så ikke have gummistøvler på  Lige nu, er de eneste par sko hun har, et par milton hjemmefutter...

nu kender jeg ikke de hjemmesko du nævner. men her får de små (dem der endnu ikke kan gå) blot deres vandtætte futter på (fx. nogen af læder) og så et par regnbukser. så kan de sagtens sidde og lege i sandkassen.

spøg endelig, vi er her for det samme

Anmeld

7. maj 2011

mor til lille emma

Zeus skriver:

Har fået af vide, at Cajsa skal have tøj liggende fra mandag til fredag, af alt muligt skiftetøj og udetøj... Men hvor meget er det?

Vi har også 2 hagesmække, en hue, solcreme og grød

Anmeld

7. maj 2011

Ciss

Zeus skriver:

Her bruger de yngste en slags fodposer i samme slags stof som udedragter og med fleecefor. De har en løbegang med "anoraksnor" øverst ca 10/15 cm over anklen. Så har de bare uldsokker/bløde tøfler indeni. Det fungerer godt så længe de ikke går selv.

Anmeld

7. maj 2011

Zeus

Hmm.. Må vist ud og kigge lidt rundt på mandag

Anmeld

7. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Zeus skriver:

Ved i så, om man kan få regntøj i str. 74? Og hvilke sko hun skal have på, når hun ikke går endnu? Kan man overhovedet få gummistøvler i str.19-20  

Du kan godt få regntøj i den str, samt gummistøvler i den str. MEn hvis ikke hun kan gå vil jeg anbefale de overtræks futter de sælger i baby sam/ ønske børn, de fås både med for til vinter og regnfutter til foråret..

Anmeld

7. maj 2011

Zeus

LouiseVous skriver:

Du kan godt få regntøj i den str, samt gummistøvler i den str. MEn hvis ikke hun kan gå vil jeg anbefale de overtræks futter de sælger i baby sam/ ønske børn, de fås både med for til vinter og regnfutter til foråret..

Vil jeg da lige kigge efter så, har en ønskebørn her i byen, og skal i babysam i løbet af ugen i kolding...

Anmeld

7. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Zeus skriver:

Vil jeg da lige kigge efter så, har en ønskebørn her i byen, og skal i babysam i løbet af ugen i kolding...

Jeg mener det er reima der laver dem, men vil ikke hænges op.

Anmeld

7. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

7. maj 2011

Zeus

LouiseVous skriver:

http://www.babysam.dk/Pages/Search.aspx?search=%20 futter

De her til 38.98kr

Åårh, tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.